فروشگاه ایرانیکان
ترس از کنکور
برترین های دنیای مجازی
علمی آموزشی تخصصی بهداشتی اطلاعات عمومی سرگرمی اس ام اس sms تغذیه دعا ذکر

ترس از کنکور

با سلام و احترام خدمت دوستان گلم.

کنکور، واژه قدیمی ولی همچنان ترسناک برای بعضی ها.  یواش یواش بوی کنکور و تست به مشام می رسد. و خیلی ها خودوشونو آماده میکنند برای یک رقابت قدیمی ولی به زعم کنکوریها سرنوشت ساز  و تاثیرگذار در زندگی شان .

واژه ه ای که خیلی  از کنکوریها آن را کل زندگی و آینده خود تلقی می کنند در صورتی که کنکور یک رقابتی بیش نیست و قبولی در آن را موفقیت در تمام جنبه های زندگی قلمداد می کنند و چه بسا هزاران نفری که در صف ورود به آن هستند غافل از استعداد ها و تواناییهای دیگه ی که آنها را با به ثروت و موفقیت بی نظیری برساند.

من سخنم با کسانی است که کنکور را همه چیز و آخر دنیا میدانند. حقیقت این است ذهنیت اکثر دوستان به کنکور ذهنیت ترس است و ترس نیز یک توهم، یک دروغ ،یک تله  و یک الگوی ذهنی است و چون بارها و بارها آنرا در شرایط مختلف تجربه کردیند تبدیل شده به یک عادت و عادت به مرور زمان تبدیل شده به واقعیت زندگی شما.

جمله مشهوری ایست که میگه :  ترس تو شیر را درنده می کند.

یک داستان: روزی یک شخصی یه گربه ای داشت که خیلی اذیتش می کرد و هر روز همه چیز را بهم میزد و از دستش عاصی شده بودند  و آنقدر اذیت کرد که صاحب خانه تصمیم گرفت بحسابش برسد.

دو نفر با چوب دروپنجرها را بستند و فتادند جون گربه . گربه دید هر کاری بکنه نمی تونه از دست اینها فرار کنه. مجبور شد جلوی این دونفر بایسته و چبه اینها حمله کنه و چنان به این دو نفر یورش برد که صورت آنها دربه داغون کرد و آن دو نفر دیدند گربه داره صورت اینها را به این وحشتناکی چنگ میزنه پا به الفرار گذاشتند و گربه خودشو ار مخمصه نجات داد.

این داستان به ما میگه دقیقا زمانیکه میترسی به ترسهات حمله کن. و خوشا بحال آنکسی که خودش خوشو مجبور کنه بهترسهاش حمله کنه نه اینکه بترسه . چون وقتی مجبور میشی حمله کنی انوقته که چنان قدرتمند و قوی میشی که هیچ قدرتی جلوی تو نمیتونه قد علم کنه و از تواناییهات بی نهایت استفاده میکنی و موفق میشی.

ترس برادر شیطان است.

هرکس میترسه یعنی ایمان داره موفق نمیشه ایمان داره شکست میخوره ایمان داره خراب میکنه ایمان داره اعتماد بنفس نداره ایمان داره قبول نمیشه ، چون ترس نقطه مقابل ایمان است.

به امید موفقیت شما دوست عزیز

آرزوی طولانی

خداوند به حضرت موسی ع فرمودند: ای موسی ! آرزوهای خود را در دنیا طولانی مکن تا قلبت سخت و قسی شود

چون اشخاص سنگدل از من دور هستند.

منع : احادیث قدسی ص 68

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم از مطالب آن استفاده کرده و با دادن نظرات ارزشمندتون مشوق بنده باشید. وبلاگ با مطالب جدید روزانه به روز می شود.
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 1381
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1