فروشگاه ایرانیکان
سکوت صدای دیدنی ها+ عکس
برترین های دنیای مجازی
علمی آموزشی تخصصی بهداشتی اطلاعات عمومی سرگرمی اس ام اس sms تغذیه دعا ذکر
سکوت صدای دیدنی ها+ عکس
صحبت از پیشکسوتی است که این روزها با وجود اینکه مدت‌هاست از کارش دور شده ولی همچنان از زندگی‌اش لذت می‌برد و امیدوار است و تنها آرزویش این است که آنقدر زنده بماند تا موفقیت نوه‌هایش را ببیند.

 صحبت از پیشکسوتی است که این روزها با وجود اینکه مدت‌هاست از کارش دور شده ولی همچنان از زندگی‌اش لذت می‌برد و امیدوار است و تنها آرزویش این است که آنقدر زنده بماند تا موفقیت نوه‌هایش را ببیند. او اکنون 74 سال دارد اما معتقد است هنوز پیر نشده و مشتاقانه دوست دارد یک‌بار نقش پیرمردی را بازی کند که دچار بیماری آلزایمر شده است. 

اخبار,اخبار فرهنگی,جلال مقامی

 جلال مقامی که صدا و چهره‌اش برای همه‌ی ما یادآور فیلم‌ها و سریال‌های جذاب و برنامه‌ی خاطره‌انگیز «دیدنی‌ها»ست، چند ماه قبل بر اثر فشار کاری، دچار کسالت و به لحاظ تکلم دچار مشکل شد؛ او خوشبختانه این روزها حالش خوب است و دوباره صدایش را به دست آورده، اما هنوز هم در اغلب جمله‌هایش رنگ و بویی از نگرانی برای بازگشت کامل صدایش به چشم می‌خورد.

مقامی ابتدا به بیماری‌ اخیرش و اینکه چه زمانی به سر کار برمی‌گردد اشاره کرد و گفت: کسی که سال‌هاست، بالای نیم قرن، با صدایش هنرنمایی کرده و با میکروفن سروکار داشته حالا صدایش دچار مشکل شده است. می‌خواستم به سر کارم برگردم اما دیدم هنوز آن‌طور که می‌خواهم در گفتارم مسلط نشدم، زمانی دلم می‌خواهد به سر کارم برگردم که خودم از خودم راضی باشم؛ البته دیگر مثل قبل نمی‌توانم کار کنم؛ چراکه یکی از دلایل همین سکته‌ای که داشتم فشار کاری و ترافیک بود؛ ضمن اینکه دیگر نیازی هم به کار کردن ندارم، آن هم برای این نوع دوبله. آن زمان فیلم‌های سینمایی با ارزش بودند و آثار بزرگترین نویسندگان دنیا به فیلم تبدیل می‌شد و ما آن فیلم‌ها را برای اکران در سینماها دوبله می‌کردیم. دیگر آن روزها گذشت.

صدایم هنوز آن‌طور که می‌خواهم نشده
او ادامه داد: خودم در مورد صدایم احساس می‌کنم هنوز صدایی که می‌شناسم، نیست؛ البته ان‌شاءالله درست می‌شود. سکته اصولا در یک لحظه می‌آید ولی وقتی می‌خواهد تشریفش را ببرد چندین ماه طول می‌کشد. صبح آن روز که سکته کردم سرویس رادیو البرز به دنبالم آمد. سوار ماشین شدم و تا آن لحظه هم با کسی حرف نزده بودم که راننده به من سلام کرد و من آمدم جوابش را بدهم دیدم نمی‌توانم حرف بزنم. همان موقع بود که راننده تاکسی سریعا مرا به بیمارستان منتقل کرد و خودم هم باورم نمی‌شد که نمی‌توانم حرف بزنم. آن روز اتفاقا اجرای برنامه زنده رادیویی هم داشتم که راننده گفت رادیو را ول کن، برویم بیمارستان، در نهایت مرا به بیمارستان قائم منتقل کردند و خدا را شکر پس از مدت‌ها استراحت و مراقبت الان به اینجا رسیدم و ظرف یکی دو ماه آینده بهتر هم می‌شوم؛ البته شنونده در صدایم احساسی ندارد، ولی من خودم احساس می‌کنم صدایم آن‌طور که باید باشد، نشده است. خدا را شکر خیلی نیاز به کار ندارم، ولی در عین حال هنوز این توانایی را در خودم حس می‌کنم که می‌توانم به سرکار برگردم.

این گوینده پیشکسوت رادیو در ادامه از اینکه دوستان قدیمی‌اش یادی از او نمی‌کنند، گلایه کرد. 

اخبار,اخبار فرهنگی,جلال مقامی

 مقامی گفت: زمانی که در بستر بیماری به سر می‌بردم به غیر از مدیران رادیو البرز و دانش، شهردار کرج، آقای ترازنده(مدیر واحد دوبلاژ)، آقای نقیعی، مسوولان دوبلاژ، بهرام زند، ایرج رضایی، خسرو خسروشاهی و منوچهر والی‌زاده دیگر هیچ‌کس سراغم را نگرفت. انگار رادیویی‌ها با معرفت‌تر هستند. من بیمه سازمان صداوسیما و کارمند رسمی‌اش هم نیستم، اما با این حال واحد دوبلاژ این محبت را در حق من کرد و هزینه بیمارستان را تقبل کرد؛ البته ناگفته نماند که شخصا توان پرداختش را داشتم و هیچ نیازی به کمک نداشتم، اما دوستان محبت کردند و من از همه آن‌ها تشکر می‌کنم. از طرفی دیگر همین که دوستان من از تهران برای دیدنم به کرج آمدند خیلی برایم خوشایند بود و همین حضورشان برایم در آن لحظه یک دنیا ارزش داشت.

انگار گویندگان جدیدمان حس دوبله ندارند
مجری «دیدنی‌ها» همچنین درباره لزوم داشتن استعداد در دوبله و با علاقه کار کردن در این حرفه خاطرنشان کرد: گویندگان جدید ما انگار حس ندارند. به عنوان مثال آن زمان فرض کنید آثاری چون «شکوه علفزار»، «از اینجا تا ابدیت» و ... که با حضور بازیگران معروف همراه بودند را دوبله می‌کردیم، سعی می‌کردیم حس را از خود بازیگر بگیریم و به خودش تحویل بدهیم. در این زمینه معتقدم دوبلور خوب آن است که از خود بازیگر حس را بگیرد. به نظرم این حس را هیچ استادی نمی‌تواند به شاگردش یاد بدهد. استاد فقط تکنیک دوبله را یاد می‌دهد و حس دوبله بستگی به خود گوینده دارد. جوانان حال حاضر ما هم گناهی ندارند؛ چراکه کارها عجله‌ای شده و اول سرعت مهم شده است. اینکه در یک روز یک فیلم را دوبله می‌کنند خیلی بد است، زمان ما اینطور نبود. اگر اواسط کار قسمتی از یک سکانس خراب می‌شد، باید آن‌را از نو شروع می‌کردیم ولی حالا اینطور نیست.

او اضافه کرد:‌ متأسفانه از طرفی، دیگر فیلم خوب برای دوبله نداریم که شخصیت‌هایی داشته باشد که مثل گذشته در خاطره‌ها بمانند. وقتی به جای یک کاراکتری حرف می‌زنیم که شخصیت دارد خیلی فرق دارد تا اینکه مثلا در کاری مثل «هشدار برای کبری 11» و ... صحبت کنیم. من در سری اول «هشدار برای کبری 11» به جای بازیگر نقش سمیر حرف می‌زدم که به خاطر یک مساله‌ای بعدها به سراغ آقای افشین ذی‌نوری رفتند که او هم جوان بسیار بااستعدادی است اما متأسفانه شرایط دوبله خیلی فرق کرده است. در حال حاضر در شرایط فعلی فقط گفتار در دوبله می‌ماند. مهم‌تر این است که فیلم‌ها دیگر بازیگر محبوبی ندارند؛ به عنوان مثال در سریال «هشدار برای کبری 11» حتی خود من هم یادم نیست اسم بازیگرش چه بود.

مقامی در بخشی دیگر به فشردگی کار دوبله و اینکه چطور در یک روز یک فیلم را دوبله می‌کنند، اشاره کرد و یادآور شد: در حال حاضر اکثرا کارها در یک الی دو روز دوبله می‌شوند، به ویژه فیلم‌های اکشن که همه آنها در یک روز دوبله می‌شوند. امکانی که آن موقع برای ما در دوبله وجود داشت دیگر نیست، وگرنه استعداد که فقط متعلق به منِ مقامی یا چنگیز جلیلوند و امثال ما نیست. این همه جوان و علاقه‌مند در این حرفه هستند ولی امکانات است که فرق کرده است. ما آن زمان می‌رفتیم به سینما و دوبله‌های خودمان را نگاه می‌کردیم؛ ضمن اینکه آن زمان وسایلی مثل ماهواره، ویدئو و ... نبود و سینما اولین و آخرین سرگرمی مردم بود. یادش بخیر به یاد دارم آن زمان مردم از فیلم‌هایی مثل «لارنس عربستان»، «شکوه علفزار» و ... خیلی استقبال می‌کردند. 

اخبار,اخبار فرهنگی,جلال مقامی

 در دوبله «لبه تاریکی» واقعا اشک می‌ریختم
این دوبلور قدیمی در همین راستا به گفته‌هایش افزود: وقتی فیلم‌های آن دوره به زبان فارسی دوبله می‌شد به دلیل اینکه کتاب‌هایش هم موجود بود، تأثیرگذارتر بود و همین کتاب ما را بیشتر راهنمایی می‌کرد که به عنوان مثال فلان کاراکتر کیست و چگونه باید رُل او را گفت. به عنوان مثال گریه کردن در دوبله تکنیک دارد و باید واقعا حس گریه را گرفت نه اینکه فقط صدا را لرزاند. به یاد دارم در سریال خارجی «لبه تاریکی» که صحبت می‌کردم، به جان دخترم قسم که دنیای من و دلیل زنده بودنم است، در آن فیلم واقعا گریه‌ام می‌گرفت و علتش هم این بود آن زمان دخترم یک ناراحتی داشت به همین خاطر واقعا در دوبله‌ی آن سریال تکان خوردم و در جاهایی که نیاز به گریه بود، رُلم را با اشک می‌گفتم.

مقامی در بخشی دیگر از گفت‌و‌گویش بار دیگر تاکید کرد: شرایط دوبله بسیار فرق کرده است و جوانان هم گناهی ندارند. دیگر کسی به دوبله فیلم‌ها توجه آنچنانی ندارد. مگر کسی دیگر به دنبال این می‌گردد که آیا این دوبله درست است یا خیر؟ به یاد دارم برای فیلم «شکوه علفزار» که اکران شد، وقتی رفتیم فیلم را ببینیم یکی از دوستان من در سینما از دختران و پسران حاضر در سالن پرسید «وارن بیتی» را دوست دارید؟ که آن زمان یادش بخیر من هم یک جوان 24 ، 25 ساله بودم، همه جوانان شلوغ بازی می‌کردند و وقتی متوجه شدند که گوینده‌اش من هستم باور کنید چنان به سمت من هجوم آوردند که خودم تعجب کردم. از طرفی وقتی می‌دیدم که مردم برای کارمان، سینما و دوبله ارزش قائل هستند خیلی خوشحال می‌شدم.

وی سپس در بخشی دیگر از صحبت‌هایش به ضرورت حرفه دوبله اشاره و تاکید کرد: وقتی یک کشور سینما و تلویزیون دارد، دوبله هم لازم است و باید باشد و خواهد بود و هیچ وقت هم نمی‌رود. دوبله در همه جای دنیا لازم است و ما نباید بگوییم دوبله بد است و گرفتن صدای سر صحنه خوب است.

حسرت گذشته را نمی‌خورم
او با یادآوری خاطرات گذشته‌ سپس گفت: حسرت گذشته‌ها را نمی‌خورم، مثلا چه کار باید می‌کردم که نکردم؟ قسمتم این بود که وارد این حرفه شوم، در حالی که اوایل، کار در سینما را دوست داشتم. من علاقه‌ی زیادی به کارگردانی داشتم ولی وارد کار دوبله شدم و خوشبختانه تا به حال هم، همه کارهایم را انجام دادم. به یاد دارم چندین سال گذشته یک بزرگداشت دربنیاد فارابی برایمان گرفتند که حامد بهداد هم در آنجا حضور داشت. وقتی در آن لحظه کلیپ مرا نشان دادند، حامد بهداد به سوی من آمد و گفت آقای مقامی شما به جای این هم هنرپیشه حرف زده بودید! که من در پاسخ به او گفتم تازه این بخشی از هنرپیشه‌هایی بود که من حرف زده بودم. از برنامه‌های رادیویی که در آنها حضور داشتم می‌توان به «کتیبه‌ها»،‌ «رنگین کمان»،‌ «گفته‌ها و ناگفته‌ها»، «عصر بخیر تهران» و... اشاره کرد که خوشبختانه همه برنامه‌های موفق بودند. حالا برگردم به گذشته و حسرت چه را بخورم؟

وی اضافه کرد: تقریبا اکثر فیلم‌هایی که حرف زدم را در خانه‌ام دارم، وقتی می‌بینم یاد گذشته‌ها می‌کنم و می‌گویم در فلان فیلم 25 سال داشتم و همین مرور گذشته‌ها مرا به دوران جوانی می‌برد.

مقامی سپس بیان کرد: روزها می‌گذرد و نباید حسرتش را خورد. اگر در گذشته آدمی کار مثبتی انجام نداده باشد، آن وقت بله، باید حسرت خورد ولی وقتی من کارهایم را در حد توان و استعدادم انجام دادم دیگر حسرتی نمی‌ماند؛ البته دلتنگی چیز دیگری است که نمی‌توان آنرا نادیده گرفت. به عنوان مثال سینماهایی که در گذشته بودند و حالا دیگر اثری از آنها نیست، این اتفاقات حسرت دارد. بعضی سینماهای قدیمی از بین رفتند. هنوز هم وقتی از کنار محل آنها رد می‌شوم یاد‌ آن روزهایی می افتم که پلاکارت سینما بالا بود و من جای آرتیست‌های اول فیلم در سن جوانی حرف می‌زدم. گاهی با خودم می‌گویم ای وای یعنی می‌شود جوانی‌ام برگردد؟ ولی وقتی می‌بینم نمی‌شود احساس تاسف و دلتنگی می‌کنم.

این دوبلور پیشکسوت کشورمان در ادامه به صمیمیت دوره گذشته دوبله اشاره کرد و یادآور شد: یک زمانی بود که دوستی‌های ما در واحد دوبلاژ با همکاران چقدر صمیمی بود. یادش بخیر سر روی شانه‌های همدیگر می‌گذاشتیم و در مشکلاتمان به هم دلداری می‌دادیم ولی الان شاید باور نکنید این چهار، پنج ماهی که من بیمار بودم از طرف دوستان قدیمی‌ام حتی تلفن هم نداشتم. من نمی‌دانم چه تغییری در کاراکترهای ما به وجود آمده که زحمت یک تلفن کردن و حال هم پرسیدن را هم به خودمان نمی‌دهیم. ما در دوبله نمی‌توانیم مانع هم شویم، حتی اگر خودمان را هم بُکشیم نمی‌توانیم دیگری را از زمینه دوبله حذف کنیم. آن زمان که تازه دچار ناراحتی شده بودم جالب است که یکی از دوستانم با من تماس گرفت و گفت چه مشکلی پیش آمده؟ وقتی از او پرسیدم از کجا فهمید که من بیمار هستم، گفت فلانی گفت. برایم جالب بود که همان آدم اصلا حال مرا نپرسید و حتی یک تلفن نزد چطور به دیگران خبر داده است؟! ما با خیلی از دوستانمان 20-30 سال در کنار هم بودیم و دوستی واقعا خوبی داشتیم اما الان متاسفانه از حال هم خبر نداریم. 

اخبار,اخبار فرهنگی,جلال مقامی

 همه ما آفتاب لب بوم هستیم
وی سپس اظهار تاسف کرد و گفت: این اتفاقات آدم را متاسف می‌کند. ما دیگر آفتاب لب بوم هستیم، چه اشکالی دارد در روزهای خوشی و بیماری از حال هم جویا شویم و کنار هم باشیم. مرور گذشته و دیدن دوستان قدیمی به آدم انرژی مثبت می‌دهد اما متاسفانه مدت‌هاست که ما از هم پراکنده شده‌ایم و انگار به کشور دیگری رفته‌ایم. فقط به این فکر هستیم که یک مصاحبه‌ای انجام شود تا خودمان را بالا ببریم. اینکه در این حوزه خودمان به خودمان نمره می‌دهیم یک روزی می‌رسد آنقدر باد می‌کنیم که می‌ترکیم. حرف من در اینجا این است که اجازه دهید مردم قضاوتتان کنند. گاهی مصاحبه‌های دوستانم را که می‌خوانم متعجب می‌شوم که چرا این حرف‌ها را زده است ما که در دوبلاژ نفر اول نداریم، همیشه تعدادی در این حرفه بودند و هستند که موفق‌تر هستند، اما نفر اول نداریم.

او در ادامه در زمینه استعداد جوانان در دوبله و پیشرفت آنها در این حوزه توضیح داد: جوانان در حال حاضر دیگر موقعیت مناسبی در این حرفه ندارند؛ وگرنه همه ما می‌توانیم به اندازه هم خوب باشیم. ما در دوبله چندین سلطان دوبله داریم و به یک نفر ختم نمی‌شود. چندی پیش در یک مصاحبه خواندم که یکی از همکارانم گفته بود جلال مقامی متاسفانه دیگر نمی‌تواند حرف بزند! این کارها یعنی چه؟! همین آدم حتی یک تلفن به من نکرد که ببیند آیا من واقعا می‌توانم حرف بزنم یا خیر؟ دوستان با این حرف‌ها به کجا می‌رسند؟!

این دوبلور قدیمی در ادامه همین بحث مطرح کرد: اگر مثلا 20 سال دیگر کار ما فراموش شود برای جوانان نسل امروز که به دوبله آمدند 10-15 سال دیگر برای آن‌ها این موقعیت‌ها دیگر پیش نمی‌آید. آن زمان بگویند جای چه کسی حرف زدند؟ مگر اینکه فقط سریال‌ها در یادشان بماند که آن هم، همه کره‌ای شده‌اند که بازیگر‌ان کره‌ای در خاطره‌ها نمی‌مانند. از یک فیلم فقط بخش‌های اکشن‌ها در خاطره‌ها و یادها می‌ماند. من فکر می‌کنم متاسفانه 10-15 سال دیگر، دوبله دیگر حرفی برای گفتن نداشته باشد؛ البته خدا کند که این اتفاق نیفتد اما به نظرم می‌آید که 10-15 سال دیگر نه من حرفی برای گفتن دارم و نه آن‌هایی که فیلم‌ها را دیده‌اند، مگر اینکه شرایطی فراهم شود که فیلم‌های هالیوودی برای دوبله به ایران بیایند و آنها را در سینماها نشان بدهند. در هر صورت امیدوارم همه عزیزان در صحت و سلامت زندگی کنند.

در «دیدنی‌ها» نگران دوربین نبودم
وی گفت: نسل جدید ما الان دیگر با برنامه‌ای مثل «دیدنی‌ها» ارتباطی ندارند ولی تعجب می‌کنم که وقتی گاهی بخش‌هایی از برنامه در شبکه نسیم پخش می‌شود، نسل جوان هم هنوز به من می‌گویند چه برنامه جالبی بود. نسل گذشته هم می‌گویند «دیدنی‌ها» برایمان تداعی‌کننده دوران جوانی‌مان بود که با آن برنامه روزهایمان و زندگی‌مان را گذراندیم. آن زمان وقتی به من پیشنهاد شد که مجری «دیدنی‌ها» شوم فقط دو شبکه داشتیم. خیلی سال قبل شبکه دو این برنامه را پخش می‌کرد که به یاد دارم ساختمان شبکه دو در خیابان الوند و میدان آرژانتین بود که آن زمان آنجا تپه و خیابان‌های خاکی بود و من در آنجا سریال «شب‌های آنجلس» را بازی می‌کردم. «شب‌های آنجلس» پنج‌شنبه شب‌ها پخش می‌شد و به طور زنده هم به پخش می‌رسید، بنابراین تجربه اجرای برنامه زنده را داشتم، بنابراین خیلی از دوربین نگران نبودم.

مجری برنامه «دیدنی‌ها» در ادامه خاطرنشان کرد: تلاشم برای اولین بار که مقابل دوربین رفتم این بود که به خدا می‌گفتم طوری نشود که از فردای روزی که مشهور شدم بخواهم بادی به غبغب بیندازم. من در «دیدنی‌ها» با چشمانم با مردم حرف می‌زدم. به یاد دارم آن زمان که برنامه دیدنی‌ها به روی آنتن می‌رفت یک بانوی بزرگی که اهل ادب هم بود و اکنون اجازه ندارم اسمی از او ببرم همیشه به من می‌گفت مقامی تو آنقدر در چشمانت صداقت و صمیمیت داری که آدم حس می‌کند در خانه‌ها محرم هستی. آن زمان که برنامه «دیدنی‌ها» پخش می‌شد به دلیل اینکه در شرایط جنگی به روی آنتن می‌رفت و بخش عمده‌ای از برنامه‌های تلویزیون در زمینه جبهه بود، لازم بود این یک ساعت پخش شود تا روحیه مردم عوض شود. «دیدنی‌ها» واقعا آن زمان جایگاه دیگری داشت و مردم با دیدن آن نفس می‌کشیدند تا فقط مساله جنگ در تلویزیون مطرح نباشد و مردم بتوانند یک ساعتی هم استراحت کنند.
   اخبار,اخبار فرهنگی,جلال مقامی

به من گفتن کاپشن امریکایی تنم کنم!
مقامی سپس در ادامه به تعریف خاطره‌ای از برنامه «دیدنی‌ها» که مربوط به طرز لباس پوشیدنش می‌شد، اشاره کرد و یادآور شد: به یاد دارم زمانی که این برنامه پخش می‌شد مدیر وقت شبکه دو مرا صدا کرد و گفت آقای مقامی می‌گویند شما مرتب لباس‌هایتان را تغییر می‌دهید! که من هم به او گفتم می‌گویند یا شما خودتان دیده‌اید؟ من آن زمان در پاسخ به آن مدیر شبکه گفتم یک مدیر نباید بگوید می‌گویند، بلکه باید خودش تلویزیون را ببیند، خودش نظر بدهد و سپس قضاوت کند. اگر شما خودتان برنامه را می‌دیدید و به من می‌گفتید که کدام لباس من ایراد داشت من خودم قبول می‌کردم. آن زمان به من می‌گفتند مثلا باید یک کاپشن آمریکایی تنم کنم و به روی آنتن بیایم که من گفتم من لیاقت این لباس را ندارم، اگر دوست دارید مجری را تغییر دهید؛ چراکه برایم مهم نبود و کار اصلی‌ام دوبلاژ بود و مرتب در دوبله کار می‌کردم؛ ضمن اینکه من هزینه لباس‌هایم را بر گردن تلویزیون نینداخته بودم و خودم آن‌ها را از قبل داشتم و می‌پوشیدم. لباس‌هایی که برای «دیدنی‌ها» تنم می‌کردم متناسب با برنامه بود. اگر برنامه مختص جنگ و جبهه بود آن زمان من حرف مدیر شبکه را قبول می‌کردم و می‌گفتم که لباس‌هایم مناسب جبهه نیست و نمی‌شود با کت و شلوار آجری رنگ برنامه‌ای درباره جنگ اجرا کرد.

او همچنین درباره‌ی تهیه‌کنندگی برنامه «دیدنی‌ها» توضیح داد: غلامحسین میرزاده تهیه‌کننده «دیدنی‌ها» بود که من همیشه ذکر خیر ایشان را می‌گویم. آن زمان به یاد دارم با تهیه‌کننده برنامه خیلی هم فکری می‌کردیم که برای «دیدنی‌ها» چکار کنیم. به یاد دارم بخش‌هایی از برنامه که مربوط به دوربین مخفی می‌شد و من از قبل آن‌ها را ندیده بودم، وقتی اتفاقاتی می‌افتاد، از خودم بداهه‌گویی می‌کردم و جملاتی را به کار می‌بردم که بعد از برنامه وقتی تهیه‌کننده مرا می‌دید از شدت خنده ریسه می‌رفت. زمان پخش «دیدنی‌ها» جوان بودم و خوشبختانه برنامه جذاب و موفقی از آب درآمد؛ نه مثل الان که دیگر ندیدنی‌ها شدیم. الان دیگر من پیر شده‌ام ولی خدا را شکر در سلامت به سرمی‌برم و همین برایم کافی است. فقط آرزو دارم که آنقدر زنده بمانم که موفقیت نوه‌هایم را ببینم. یکی از نوه‌هایم رشته سینما می‌خواند و در خارج از کشور در حال تحصیل است. دوست دارم آنقدر زنده بمانم که ببینم آیا در سینما موفق می‌شود.

این دوبلور پیشکسوت در ادامه به زمان و نحوه ورودش به عالم هنر اشاره کرد و گفت: اولین ورودم به کار هنری اینگونه بود که علاقه بسیاری به کارگردانی داشتم و حتی بیشتر از بازیگری آن را دوست داشتم و با وجود آنکه شش الی هفت فیلم و سریال بازی کرده بودم اما به نظرم یکی از یکی ناموفق‌تر بودند و ارزش آنچنانی نداشتند.

مقامی در ادامه‌ی همین مطلب در پاسخ به اینکه آیا دوبلورها برای بازیگری خوب هستند؟ پاسخ منفی داد و خاطرنشان کرد: دوبلورها برای بازیگری خوب نیستند؛ البته دوبلورهایی مثل زنده‌یاد نیکو خردمند، بهروز وثوقی و ... که واقعا کارشان حرفه‌ای بود، اگر بودند خوب بود ولی بقیه دوستان در سیما موفق نشدند. همیشه در صحبت‌هایم به دوستان دوبلوری که به عنوان بازیگر مقابل دوربین رفته‌اند عرض می‌کنم که ما همیشه عادت کرده‌ایم که با صدایمان هر حسی را به شنونده یا بیننده انتقال بدهیم؛ چراکه سال‌هاست این کار را کرده‌ایم. چند سال گذشته یک تئاتر از یکی از همکاران دوبلورم دیدم و بعد از اینکه نمایش تمام شد وقتی از من سوال کرد که کارش چطور است؟ به او گفتم خسته نباشید خوب بود ولی او از من خواست که واقعیت را بگویم و من به او گفتم شما اصلا بازی نمی‌کردید، انگار فراموشتان شده بود که روی صحنه هستید و فقط با صدایتان بازی می‌کردید. جالب است که برخی از همین دوستان، مدعی هم هستند که کارشان خیلی خوب است.

برخی دوبلورها خیلی به خودشان لطمه می‌زنند
این دوبلور پیشکسوت سپس به فعالیت‌های برخی دوبلورها در عرصه‌های خارج از دوبله اشاره کرد و گفت:‌ یکی از دوبلورها در شبکه نسیم تست بازیگری می‌گیرد؛ این در حالی است که وقتی یک نفر در زمینه بازیگری اطلاعاتی نداشته باشد نمی‌تواند تست بازیگری بگیرد و بهتر است یک کارگردان و یک هنرپیشه حرفه‌ای تست بازیگری بگیرد و داوری کند. من فکر می‌کنم برخی از دوستان نباید به سمت یکسری از کارها بروند. همیشه تأکید من این بوده که جایی نرویم که خودمان به خودمان لطمه وارد کنیم. بعد از برنامه «دیدنی‌ها» ده‌ها برنامه به من پیشنهاد شد که بروم ولی نپذیرفتم؛ چراکه دیدم واقعا فایده‌ای ندارند و همیشه این برایم مهم بوده که با یک برنامه در ذهن‌ها بمانم، همین برایم کافی است؛ چراکه معتقدم اگر بروم و وارد کاری بشوم و آن کار را خراب کنم دیگر ارزش «دیدنی‌ها» هم از بین می‌رود. در حال حاضر هم خوشبختانه جوانان زیادی وارد واحد دوبلاژ شده‌اند که همه آن‌ها بازی‌های خوبی دارند و با استعداد هستند. متأسفانه از برخی دوبلورهای قدیمی که در حرفه دوبله درجه یک بوده‌اند و هستند، به تازگی نقش‌هایی می‌بینم که خیلی به خودشان لطمه وارد می‌کنند. در چنین شرایطی ناراحت می‌شوم که چرا این اتفاقات می‌افتد.  

اخبار,اخبار فرهنگی,جلال مقامی

 

 او در بخشی از صحبت‌هایش در همین راستا اضافه کرد: به یاد دارم از همین دوبلورهای حرفه‌ای نقشی را دیدم که پشت به دوربین گریه می‌کرد و ما فقط صدای گریه‌اش را می‌شنیدیم. وقتی از او پرسیدیم که چرا پشت به دوربین کرده است، گفت آدم وقتی گریه می‌کند چهره‌اش زشت و دگرگون می‌شود! که این برای ما واقعا عجیب بود. صحبت من به دوستان فقط این است که اول خودشان را در کار بسنجند. وقتی چند فیلم و سریال بازی کردم الان که می‌بینم به این نتیجه می‌رسم که من اصلا به درد سینما نمی‌خورم. شاید اگر پیرتر شوم، با یک گریم متفاوت مقابل دوربین بیایم و بتوانم توانایی‌هایم را نشان بدهم. در همین زمینه اتفاقا یکی از دوستانم به نام ابوالفضل جلیلی همیشه به من می‌گفت می‌خواهم زندگی‌ات را بسازم و به صورت یک فیلم دربیاورم اما رفت و دیگر 10 سال است که از او خبری ندارم. خیلی دلم می‌خواهد رُل یک پیرمردی را بازی کنم که دچار آلزایمر شده است و یک اشکالی داشته باشد تا بتوانم توانم را نشان بدهم.

استفاده از صدای دوبلورها در تبلیغات چطور است؟
وی در ادامه در پاسخ به پرسشی درباره‌ی انتقادهایی که به استفاده از صداهای ماندگار برای تبلیغات می‌شود از جمله صدای بهروز رضوی (گوینده رادیو) گفت: آقای رضوی در رادیو کار می‌کند؛ البته اوایل کارش ابتدا به دوبله آمد ولی به دلیل اینکه صدایش قابل انعطاف نبود من همان موقع به او گفتم که وقتش را در دوبله تلف نکند. خدا را شکر او در حال حاضر در گویندگی رادیو، نریشن و تبلیغات از هنرمندان موفق است و درآمدش هم بیشتر شده و در کارش خیلی هم موفق است ولی من او را به عنوان یک دوبلور نمی‌شناسم بلکه به عنوان یک گوینده رادیو می‌شناسم. متأسفانه برخی از دوبلورهای قدیمی‌مان صدایشان در تبلیغات خیلی شنیده می‌شود که فقط به خاطر بحث مالی است که به اعتقاد من به خاطر پول نباید هر کاری کرد. دستمزدی که می‌گیرند نوش جانشان باشد اما حرف من در بخش رزومه کاری است. من جلال مقامی مگر نمی‌توانم به تبلیغات بروم؟ یک جاهایی هست که آدم برای حفظ کارنامه‌اش نباید به فکر پول باشد.

و حرف آخر مقامی ...
این دوبلور پیشکسوت در پایان صحبت‌هایش گفت: به نام او که روی دشمن و دوست بر هر جا که باشید جانب اوست. دوست و دشمن همه رو به خدا هستند حتی آنان که دشمن هستند می‌دانند خدایی وجود دارد ولی غفلت می‌کنند. من فیلم‌های مستند را زیاد تماشا می‌کنم؛ چراکه معتقدم فیلم‌های مستند آدم را به خدا نزدیک‌تر می‌کند. وقتی دوربین به زیر دریا می‌رود و موجودات زیبا را به تصویر می‌کشد آدم با خودش می‌گوید خدایا چکار کرده‌ای، چه خبر است؟

جلال مقامی متولد سال 1320 از گویندگان، مدیردوبلاژان، بازیگران و مجریان قدیمی تلویزیون است. از مشهورترین آثار مقامی می‌توان به گویندگی‌اش در آثاری چون «لورنس عربستان به جای عمرشریف»، «شکوه علفزار»، «ارتش سری»، «پوآرو»، «شرلوک هلمز»، «هشدار برای کبری 11 به جای سمیر» اشاره کرد.

اخبار فرهنگی - ایسنا

دو شنبه 28 ارديبهشت 1394برچسب:سکوت, صدای, دیدنی, عکس , :: 10:39 :: نويسنده : دوستدار علم

خواننده های برتر پاپ ایران + عکس

در دنیای امروزی که تکنولوژی و اینترنت بخش اعظمی از وقت همه را به خود معطوف کرده، فعالیت در شبکه های اجتماعی جزو دغدغه های جذاب بسیاری از اهالی موسیقی شده و کار به رقابت های گاه و بیگاه نیز در این زمینه رسیده است.

 «اینستاگرام» به عنوان شبکه ای مجاز و البته محبوب در سطح جهان، جدیدترین پدیده ایست که توانسته جایگزینی مناسب برای فیس بوک و توییتر شود.

وسعت محبوبیتش جوری شده که دیگر خیلی ها از آن به عنوان رسانه ای قدرتمند یاد می کنند. در گزارش پیش رو نگاهی انداخته ایم به فعالیت های خواننده های پاپ داخلی و پرطرفدارترین خواننده ها در غول اشتراک گذاری عکس و تصویر تا جزئیاتی جالب را در اختیار شما قرار دهیم. جزئیاتی اعم از تعداد طرفداران هر خواننده در این شبکه اجتماعی و اینکه خواننده ها در صفحات شخصی شان بیشتر فعالیت هایشان در چه زمینه ای است.

1- سیروان خسروی- 668000

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,پرطرفدارترین خواننده های ایرانی

 
«سیروان خسروی» خواننده و تنظیم کننده سرشناس موسیقی پاپ که بعد از انتشار قطعات «دوست دارم زندگی رو» و «به همین زودی» توانست طرفداران بیشتری را به آثار خود جلب کند، از محبوب ترین خواننده های شبکه مجازی اینستاگرام است. او بعد از چهره هایی چون «امیر تتلو» و چند خواننده دیگر بیشترین طرفدار را در فضای اینستاگرام دارد. از دلایل اصلی این موفقیت حضور فعلا سیروان پیش از همه گیر شدن این شبکه اجتماعی در ایران بود که باعث شد این خواننده بتواند خیلی زود در این شبکه اجتماعی مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.

این خواننده با انتشار عکس هایی از خودش در «آکروپولیس آتن» و «برج ایفل»، آخرین فعالیت هایش را به طرفداران خود خبر داده است. سیروان خسروی 59 نفر را در اینستاگرامش دنبال می کند که از آن جمله می توان به چهره های مشهوری چون «کاوه یغمایی»، «محسن یگانه»، «بهنام صفوی»، «محمدرضا فروتن»، «مهراب قاسم خانی» و «سید محمد موسوی» اشاره کرد.

2- بابک جهانبخش- 558000

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,پرطرفدارترین خواننده های ایرانی

 
جایگاه دوم لیست ما متعلق به «بابک جهانبخش» است. این خواننده در سال های اخیر با انتشار آلبوم هایی چون «اکسیژن»، «من و بارون» و «مدار بی قراری» فعالیت زیادی را در بازار موسیقی کشور داشته است که البته بسیاری معتقدند آلبوم های اخر او چندان نتوانسته اند مورد توجه دوستدارانش قرار بگیرد. جهانبخش در آخرین پست اینستاگرامش خبر از انتشار جدیدترین تک قطعه خود به نام «فراموش کردم» تا آخر فروردین ماه 94 خبر داده است. این قطعه با همکاری «انوشیروان تقوی»، «آرش پاکزاد» منتشر می شود. جهانبخش در صفحه اینستاگرامش 159 نفر را دنبال می کند که از آن جمله می توان به «وحید طالب لو»، «محسن یگانه»، «احسان خواجه امیری»، «رضا یزدانی»، «امید حاجیلی» و... اشاره کرد.

3- مرتضی پاشایی- 453000

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,پرطرفدارترین خواننده های ایرانی

 
صفحه اصلی اینستاگرام مرحوم «مرتضی پاشایی» چند باری هک شده و آخرین صفحه این خواننده که در حال حاضر تحت مدیریت برادر این خواننده اداره می شود، حدود 445 هزار طرفدار دارد و همچنان نیز علیرغم اینکه چند باری این صفحه هک شد و دوباره از ابتدا شروع به کار کرد، جزو پرطرفدارترین صفحات در فضای مجازی خواننده های داخلی است. آخرین اخبار رسمی این هنرمند معمولا از طریق این صفحه تائید و تکذیب می شود. پدر و برادر «مرتضی پاشایی» نیز به واسطه همین صفحه توانسته اند طرفداران زیادی را در صفحات شخصی شان جذب نمایند.

4- بنیامین بهادری- 468000

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,پرطرفدارترین خواننده های ایرانی


«بنیامین بهادری» که با حضورش در برنامه ویژه عید «کلاه قرمزی» سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا کرد هم در اینستاگرام بسیار فعال است. به جز بنیامین، دخترش «بارانا» هم در این صفحه حضوری فعال دارد. هرچند صفحه شخصی دختر بنیامین نیز بالای صدهزار نفر طرفدار را توانسته به خود جلب کند. «بارانا بهادری» دختر شیرین زبان بنیامین خود دارای صفحه اینستاگرامی است که 118 هزار نفر او را دنبال می کنند و کم کم محبوبیتش از پدرش در حال پیشی گرفتن است. نکته جالب صفحه اینستاگرام بنیامین تعداد بالای دنبال کننده او است که «رستاک حلاج»، «رضا صادقی»، «مرتضی پاشایی»، «علی پهلوان» جز مشهورترین آنها هستند. گفتنی ست چندی پیش سلیم احمدی «مدیر برنامه بنیامین» خبر انتشار جدیدترین البوم در سال 94 با نام«انفجاریه، جهانیه» را به دوستداران این هنرمند مژده داد.

5- زانیار خسروی- 404000

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,پرطرفدارترین خواننده های ایرانی

 
درست است که یک سال بیشتر از فعالیت رسمی و مجاز زانیار خسروی نمی گذرد ولی او به واسطه فعالیت غیررسمی اش در سال های گذشته طرفداران زیادی دارد. زانیار هم به همراه برادرش در هفته های گذشته در اروپا به سر می برد. این خواننده در آخرین پست خبر خود از جدیدترین اجرایش در 31 فروردین در ساری داده است. این خواننده جوان فقط 52 نفر را در صفحه اینستاگرامش دنبال می کند که «محسن یگانه»، «سام درخشانی»، «بهنام صفوی»، «کاوه یغمایی»، «سعید مدرس» جز هنرمندانی هستند که او پیگیر آنهاست.

6- محسن یگانه- 391000

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,پرطرفدارترین خواننده های ایرانی


رقابت بین زانیار و محسن یگانه بسیار نزدیک است. حالا که دارید این گزارش را می خوانید شاید جای این دو هنرمند تغییر کرده باشد. صفحه اینستاگرام یگانه این روزها حال و هوای «نگاه» دختر محسن را دارد و این خواننده بیشتر عکس های دخترش را به اشتراک می گذارد. یگانه در این شبکه مجازی 180 نفر را دنبال می کند که از بین آنها می توان به «سعید عرب»، «زانیار خسروی»، «علی لهراسبی»، «بابک جهانبخش»، «بنیامین بهادری» و «احسان خواجه امیری» اشاره کرد.

7- رضا صادقی- 284000

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,پرطرفدارترین خواننده های ایرانی

 
«رضا صادقی» که یک ماهی از انتشار آلبوم جدیدش «فقط گوش کن» می گذرد در رتبه بعدی لیست سلاطین صدا در اینستاگرام است. صادقی در چند هفته گذشته با دعوت از دکتر ظریف به کنسرت 11 و 10 اردیبهشت خود سر و صدای عجیبی به پا کرده است. گفتنی است صادقی در صفحه اینستاگرامش 129 نفر را دنبال می کند. از «علی کریمی»، «علیرضا قربانی»، «امیر تتلو»، «بابک جهانبخش» بگیر تا «بابک صحرایی»، «ترانه مکرم» و...

8- مازیار فلاحی- 271000

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,پرطرفدارترین خواننده های ایرانی


مازیار فلاحی که آلبوم هایی چون «لعنت به من»، «قلب یخی»، «ماه هفتم» را در کارنامه هنری خوددارد از قدیمی های این شبکه در به اشتراک گذاری عکس است. مازیار در پست های اخیر در صفحه اینستاگرامش در مورد موضوع های روز مادر، قهرمانی کشتی ایران در جام جهانی و مذاکرات هسته ای به اظهارنظر پرداخته است. این خواننده نیز تعداد دنبال کننده هایش بسیار بالاست. فلاحی 1250 نفر رادر این شبکه مجازی دنبال می کند که بیشتر آنها طرفداران خود مازیار فلاحی هستند. فلاحی در آلبوم «تگرگ» میثم ابراهیمی به عنوان خواننده مهمان حضور داشت.

9- فرزاد فرزین- 252000

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,پرطرفدارترین خواننده های ایرانی

 
فرزاد فرزین برخلاف فیس بوک که بیش از یک میلیون نفر طرفدار دارد در اینستاگرام چندان نتوانسته به موفقیت فیس بوک دست یابد. شاید علت این موضوع را فعال نبودن فرزاد در این شبکه اجتماعی می توان عنوان کرد. این خواننده و آهنگساز در پست های اخیرش خبر از انتشار سی دی کنسرت تصویری «شوک» توسط کمپانی هنر اول در ماه های آینده داده است. گفتنی است فرزاد فرزین 27 و 28 فروردین در تالا چیچک تبریز روی صحنه می رود. فرزاد فقط 31 نفر را در اینستاگرامش دنبال می کند که از این لحاظ می توان او را جزو صدرنشینان لقب داد. «علی لهراسبی»، «امیر میلاد نیکزاد»، «عماد طالب زاده»، «یاحا کاشانی» جزو کسانی هستند که فرزین پیگیر اخبار آنهاست.

10- احسان خواجه امیری- 198000

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,پرطرفدارترین خواننده های ایرانی

 
احسان خواجه امیری که در آخرین ماه های سال گذشته آلبوم «پاییز، تنهایی» را با همکاری «روزبه بمانی»، «هومن نامداری»، «علیرضا افکاری» منتشر کرده، چندان در اینستاگرام فعال نیست. ولی همین فعالیت کم او هم نتوانسته باعث شود او طرفداران خود را نداشته باشد. احسان فعالیت کمی در اینستاگرام دارد و تاکنون فقط 64 عکس به اشتراک گذاشته است.

خالق آلبوم «عاشقانه ها» در آخرین پست های خود در اینستاگرام به موضوعات جالبی همچون تبریک روز مادر به مادر و همسرش، تشکر از دکتر ظریف، تبریک تولد رهبر ارکسترش «هومن نامداری» و... پرداخته است. گفتنی ست تور کنستر های اروپایی خواجه امیری اردیبهشت و خرداد امسال در کشورهای انگلیس و آلمان و... برگزار می شود. احسان در صفحه اینستاگرامش66 نفر را دنبال می کند که از مشهورترین آنها می توان به «زانیار خسروی»، «محسن یگانه»، «علی لهراسبی»، «علیرضا افکاری»، «بابک جهانبخش» و «بنیامین بهادری» اشاره کرد.

11- محمد علیزاده- 158000

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,پرطرفدارترین خواننده های ایرانی

 
جدیدا عکس هایی از خواننده «دلت با منه» روی اینستاگرامش منتشر شد که حکایت از سفری به پاریس از سوی «محمد علیزاده» داشت. این خواننده که سال گذشته کنسرت های پرسروصدایی را در تهران روی صحنه برده بود، امسال نیز قرار است همین روند را دنبال کند و در تهران و شهرستان به اجرای برنامه بپردازد. او در اینستاگرام 142 هزار نفر دنبال کننده دارد و پیگیر 54 نفر نیز هست. عکس های علیزاده در کنار تخت «مرتضی پاشایی» در روزهایی که این خواننده اوضاع نامساعدی داشت، از جمله جنجالی ترین عکس هایی بود که در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

12- رضا یزدانی- 144000

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,پرطرفدارترین خواننده های ایرانی

 
خواننده آلبوم «خاطرات مبهم» تقریبا تمام اخبار رسمی اش را از طریق صفحه خود در اینستاگرام منتشر می کند. سلفی های گاه و بیگاهش با «علی اوجی» و برخی بازیگران سینما از دیگر تصاویری است که در این صفحه رونمایی می شوند و البته این خواننده علاقه زیادی نیز به انتشار تصاویر گرافیکی در پیج شخصی اش دارد که از سوی طراحان مختلف و حتی دوستدارانش برای انتشار در این صفحه برای وی فرستاده می شود. یزدانی حدود 138 هزار طرفدار در اینستاگرام دارد.

13- امید حاجیلی- 108000

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,پرطرفدارترین خواننده های ایرانی

 
او بمب انرژی است. کنسرت هایش به قدری پرهیجان و سرشار از انرژی مثبت است که کمتر کسی ناراضی از کنسرت های او بیرون می آید. امید حاجیلی که با لقب هایی چون «حاجیلیتو» و «بمب انرژی» از او یاد می شود، معمولا عکس هایی جالب و خبرساز را در صفحاتش به اشتراک می گذارد و دنبال کننده 711 نفر نیز هست. حاجیلی جزو مودب ترین و باسوادترین خواننده های حوزه موسیقی پاپ در کشور است.

14- محسن چاوشی- 69600

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,پرطرفدارترین خواننده های ایرانی

 
محسن چاوشی شاید کم کارترین خواننده پاپ در اینستاگرام باشد. عمده عکس های این خواننده به پسرش «زانکو» تعلق دارد و در این بین برخی اوقات نیز با انتشار تصاویری از خود، باعث شده اینستاگرامش سوت و کور نباشد و بتواند حدود 66 هزار عضو را به خود بگیرد. اینستاگرام در چاوشی منبع عکس های جدید این خواننده است تقریبا تمام تصاویر اختصاصی او از این صفحه منتشر می شوند. او تاکنون کلا 50 عکس را در صفحه اش منتشر کرده و تنها 14 نفر را پیگیری می کند که در نوع خودش رکوردی محسوب ممی شود.

15- مهدی یراحی- 179000

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,پرطرفدارترین خواننده های ایرانی

 
مهدی یراحی که پس از انتشار آلبوم موفق «امپراطور» توانست تندیس برترین آلبوم پاپ سال 1392 را در دومین جشن سالانه موسیقی به دست آورد، هم جزو خواننده های فعال اینستاگرام است. یراحی این روزها در صدد انتشار سومین آلبومش به نام «مثل مجسمه» است که در این اثر با چهره های مطرح موسیقی پاپ چون «هومن نامداری»، «آرون حسینی»، «رستاک حلاج» و... همکاری داشته. یراحی در اکثر پست های اخیرش به دوستدارانش وعده نزدیک بودن انتشار آلبومش را داده است. مهدی یراحی 60 نفر را در صفحه اینستاگرامش دنبال می کند که به «محسن یگانه»، «علیرضا افکاری»، «آرش پاکزاد»، «احسان خواجه امیری» و «رضا صادقی» می توان اشاره کرد.

 

 منبع :اخبار فرهنگی - مجله آهنگ ایده آل

دو شنبه 28 ارديبهشت 1394برچسب:خواننده, برتر, پاپ, ایران, عکس, :: 9:18 :: نويسنده : دوستدار علم

اس ام اس های تبریک ماه مبارک رمضان

آمد رمضان هست دعا را اثري
دارد دل من شور و نواي دگري
ما بنده عاصي و گنهكار توييم
اي داور بخشنده بما كن نظري

 

ماه مبارک آمد، اي دوستان بشارت

کز سوي دوست ما را هر دم رسد اشارت

آمد نويد رحمت، اي دل ز خواب برخيز

باشد که باقي عمر، جبران شود خسارت

 

---------------اس ام اس ماه رمضان-----------------

 

امام صادق-ع:

خواب روزه دار عبادت،

خاموشي او تسبيح،

عمل وي پذيرفته شده

و دعاي او مستجاب است."

 

---------------اس ام اس ماه رمضان-----------------

 

فرا رسيدن ماه ضيافت الهي بر شما و خانواده محترم مبارک باد

 

---------------اس ام اس ماه رمضان-----------------

 

حلول ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و برکت و غفران مبارک باد.

 

---------------اس ام اس ماه رمضان-----------------

 

آمد گه آمرزش و شهرُ الله عظمي

توفيق خدايا، تو ز ما سلب مفرما

 

---------------اس ام اس ماه رمضان-----------------

 

شد باز در رحمت خالق به روي خلق

چون ماه مبارک ز افق گشت هويدا

مژده که شد ماه مبارک پديد

 

---------------اس ام اس ماه رمضان-----------------

 

به عاصيان وعده ي رحمت رسيد

ماهي سرشار از برکت و رحمت و عبادت هاي پذيرفته شده

برايتان آرزومندم

 

منبع : بیتوته

دو شنبه 28 ارديبهشت 1394برچسب:اس ام اس, تبریک, ماه مبارک رمضان, :: 9:3 :: نويسنده : دوستدار علم

دعای هر روز ماه مبارک رمضان

بسم الله الرحمن الرحیم

 اللهمَ  اجْعلْ صِیامی فـیه صِیـام الصّائِمینَ وقیامی فیهِ قیامَ القائِمینَ ونَبّهْنی فیهِ عن نَومَةِ الغافِلینَ وهَبْ لی جُرمی فیهِ یا الهَ العالَمینَ واعْفُ عنّی یا عافیاً عنِ المجْرمینَ.

خدایا قرار بده روزه مرا در آن روزه داران واقعى وقیام وعبادتم در آن قیام شب زنده داران وبیدارم نما در آن از خواب بى خبران وببخش به من جنایتم را در این روز اى معبود جهانیان ودر گذر از من اى بخشنده جنایات كاران.

 

دعاى روز دوم ماه مبارك رمضان

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ قَرّبْنی فیهِ الى مَرْضاتِكَ وجَنّبْنی فیهِ من سَخَطِكَ ونَقماتِكَ ووفّقْنی فیهِ لقراءةِ آیاتِكَ برحْمَتِكَ یا أرْحَمَ الرّاحِمین.

خدایا نزدیك كن مرا در این ماه به سوى خوشنودیت وبركنارم دار در آن از خشم وانتقامت وتوفیق ده مرا در آن براى خواندن آیات قرآن به رحمت خودت اى مهربانترین مهربانان.

 

دعاى روز سوم ماه مبارك رمضان

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ ارْزُقنی فیهِ الذّهْنَ والتّنَبیهَ وباعِدْنی فیهِ من السّفاهة والتّمْویهِ واجْعَل لی نصیباً مِنْ كلّ خَیْرٍ تُنَزّلُ فیهِ بِجودِكَ یا أجْوَدَ الأجْوَدینَ.

خدایا روزى كن مرا در آنروز هوش وخودآگاهى را ودور بدار در آن روز از نادانى وگمراهى وقرار بده مرا بهره وفایده از هر چیزى كه فرود آوردى در آن به بخشش خودت اى بخشنده ترین بخشندگان.

 

دعاى روز چهارم ماه مبارك رمضان

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ قوّنی فیهِ على إقامَةِ أمْرِكَ واذِقْنی فیهِ حَلاوَةَ ذِكْرِكَ وأوْزِعْنی فیهِ لأداءِ شُكْرَكَ بِكَرَمِكَ واحْفَظنی فیهِ بِحِفظْكَ وسِتْرِكَ یـا أبْصَرَ النّاظرین.

خدایا نیرومندم نما در آن روز به پا داشتن دستور فرمانت وبچشان در آن شیرینى یادت را ومهیا كن مرا در آنروز راى انجام سپاس گذاریت به كـرم خودت نگهدار  مرا در این روز به نگاه داریت وپرده پوشى خودت اى بیناترین بینایان.

 

دعاى روز پنجم ماه مبارك رمضان

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ اجْعَلْنی فیهِ من المُسْتَغْفرینَ واجْعَلْنی فیهِ من عِبادَكَ الصّالحینَ القانِتین واجْعَلْنی فیهِ من اوْلیائِكَ المُقَرّبینَ بِرَأفَتِكَ یا ارْحَمَ الرّاحِمین.

خدایا قرار بده در این روز از آمرزش جویان وقرار بده مرا در این روز از بندگان شایسته وفرمانبردارت وقرار بده مرا در این روز ازدوستان نزدیكت به مهربانى خودت اى مهربان ترین مهربانان.

 

دعاى روز ششم ماه مبارك رمضان

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ لا تَخْذِلْنی فیهِ لِتَعَرّضِ مَعْصِتِكَ ولا تَضْرِبْنی بِسیاطِ نَقْمَتِكَ وزَحْزحْنی فیهِ من موجِباتِ سَخَطِكَ بِمَنّكَ وأیادیكَ یا مُنْتهى رَغْبـةَ الرّاغبینَ.

خدایا وا مگذار مرا در این روز در پى نافرمانیت روم ومزن مرا با تازیانه كیفر ودور وبركنارم بدار از موجبات خشمت بحق احسان ونعمتهاى بى شمار تو اى حد نهایى علاقه واشتیاق مشتاقان.

 

دعاى روز هفتم ماه مبارك رمضان

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ اعنّی فیهِ على صِیامِهِ وقیامِهِ وجَنّبنی فیهِ من هَفَواتِهِ وآثامِهِ وارْزُقْنی فیهِ ذِكْرَكَ بِدوامِهِ بتوفیقِكَ یا هادیَ المُضِلّین.

خدایا یارى كن مرا در این روز بر روزه گرفتن وعبـادت وبركنارم دار در آن از بیهودگى وگناهان وروزیم كن در آن یادت را براى همیشه به توفیق خودت اى راهنماى گمراهان

 

دعاى روز هشتم ماه مبارك رمضان

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ ارْزُقنی فیهِ رحْمَةَ الأیتامِ وإطْعامِ الطّعامِ وإفْشاءِ السّلامِ وصُحْبَةِ الكِرامِ بِطَوْلِكَ یا ملجأ الآمِلین.

خدایا روزیم كن در آن ترحم بر یتیمان وطعام نمودن بر مردمان وافشاء سلام ومصاحبت كریمان به فضل خودت اى پناه آرزومندان.

 

دعاى روز نهم ماه مبارك رمضان

بسم الله الرحمن الرحیم

االلهمّ اجْعَلْ لی فیهِ نصیباً من رَحْمَتِكَ الواسِعَةِ واهْدِنی فیهِ لِبراهِینِكَ السّاطِعَةِ وخُذْ بناصیتی الى مَرْضاتِكَ الجامِعَةِ بِمَحَبّتِكَ یا أمَلَ المُشْتاقین.

خدایا قرار بده برایم در آن بهره اى از رحمت فراوانـت وراهنمائیم كن در آن به برهان وراههاى درخشانت وبگیر عنانم به سوى رضایت همه جانبه ات بدوستى خود اى آرزوى مشتاقان.

 

دعاى روز دهم ماه مبارك رمضان

بسم الله الرحمن الرحیم

االلهمّ اجْعلنی فیهِ من المُتوكّلین علیكَ واجْعلنی فیهِ من الفائِزینَ لَدَیْكَ واجْعلنی فیهِ من المُقَرّبینَ الیكَ بإحْسانِكَ یاغایَةَ الطّالِبین.

خدایا قرار بده مرا در این روز از متوكلان بدرگاهت ومقرر كن در آن از كامروایان حضرتت ومقرر فرما در آن از مقربان درگاهت به احسانت اى نهایت همت جویندگان.

 

دعاى روز یازدهم ماه مبارك رمضان

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ حَبّبْ الیّ فیهِ الإحْسانَ وكَرّهْ الیّ فیهِ الفُسوقَ والعِصْیانَ وحَرّمْ علیّ فیهِ السّخَطَ والنّیرانَ بِعَوْنِكَ یا غیاثَ المُسْتغیثین.

خدایا دوست گردان بمن در این روز نیكى را و نـاپسند بدار در این روز فسق ونافرمانى  را وحرام كن بر من در آن خشم وسوزندگى را به یاریت اى دادرس داد خواهان.

 

دعاى روز دوازدهم ماه مبارك رمضان

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ زَیّنّی فیهِ بالسّتْرِ والعَفافِ واسْتُرنی فیهِ بِلباسِ القُنوعِ والكَفافِ واحْمِلنی فیهِ على العَدْلِ والإنْصافِ وامِنّی فیهِ من كلِّ ما أخافُ بِعِصْمَتِكَ یا عِصْمَةَ الخائِفین.

خدایا زینت ده مرا در آن با پوشش وپاكدامنى وبپوشانم در آن جامه قناعت وخوددارى ووادارم نما  در آن بر عدل وانصاف وآسوده ام دار در آن از هر چیز كه مىترسم به نگاهدارى خودت اى نگه دار ترسناكان .

 

دعاى روز سیزدهم ماه مبارك رمضان

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ طَهّرنی فیهِ من الدَنَسِ والأقْذارِ وصَبّرنی فیهِ على كائِناتِ الأقْدارِ ووَفّقْنی فیهِ للتّقى وصُحْبةِ الأبْرارِ بِعَوْنِكَ یا قُرّةَ عیْنِ المَساكین.

خدایا پاكیزه ام كن در این روز از چرك وكثافت وشكیبائیم ده در آن به آنچه مقدر است شدنى ها وتوفیقم ده در آن براى تقوى وهم نشینى با نیكان به یاریت اى روشنى چشم مستمندان.

 

دعاى روز چهاردهم ماه مبارك رمضان

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ لا تؤاخِذْنی فیهِ بالعَثراتِ واقِلْنی فیهِ من الخَطایا والهَفَواتِ ولا تَجْعَلْنی فیه غَرَضاً للبلایا والآفاتِ بِعِزّتِكَ یا عزّ المسْلمین.

خدایا مؤاخذه نكن مرا در ایـن روز به لغزشها و درگذر از من در آن از خطاها وبیهودگیها وقرار مده مرا در آن نشانه تیر بلاها وآفات اى عزت دهنده مسلمانان

 

دعاى روز پانزدهم ماه مبارك رمضان

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ ارْزُقْنی فیهِ طاعَةَ الخاشِعین واشْرَحْ فیهِ صَدْری بإنابَةِ المُخْبتینَ بأمانِكَ یا أمانَ الخائِفین.

خدایا روزى كن مرا در آن فرمانبردارى فروتنان وبگشا سینه ام در آن به بازگشت دلدادگان به امان دادنت اى امان ترسناكان. 

 

دعاى روز شانزدهم ماه مبارك رمضان

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ وَفّقْنی فیهِ لِموافَقَةِ الأبْرارِ وجَنّبْنی فیهِ مُرافَقَةِ الأشْرارِ وأوِنی فیهِ بِرَحْمَتِكَ الى دارِ القَرارِبالهِیّتَكِ یا إلَهَ العالَمین.

خدایا توفیقم ده در آن به سازش كردن نیكان ودورم دار در آن از رفاقت بدان وجایم ده در آن با مهرت به سوى خانه آرامش به خدایى خودت اى معبـود جهانیان.

 

دعاى روز هفدهم ماه مبارك رمضان

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ اهْدِنی فیهِ لِصالِحِ الأعْمالِ واقْـضِ لی فیهِ الحَوائِجَ والآمالِ یا من لا یَحْتاجُ الى التّفْسیر والسؤالِ یا عالِماً بما فی صُدورِ العالَمین صَلّ على محمّدٍ وآلهِ الطّاهِرین.

خدایا راهنمائیم كن در آن به كارهاى شایسته واعمال نیك وبرآور برایم حاجتها وآرزوهایم اى كه نیازى به سویت تفسیر وسؤال ندارد اى داناى به آنچه در سینه هاى جهانیان است درود فرست بر محمد وآل او پاكیزگان.

 

دعاى روز هیجدهم ماه مبارك رمضان

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ نَبّهْنی فیهِ لِبَرَكاتِ أسْحارِهِ ونوّرْ فیهِ قلبی بِضِیاءِ أنْوارِهِ وخُذْ بِكُلّ أعْضائی الى اتّباعِ آثارِهِ بِنورِكَ یا مُنَوّرَ قُلوبِ العارفین.

خدایا آگاهم نما در آن براى بركات سحرهایش وروشن كن در آن دلم را به پرتو انوارش وبكار به همه اعضایم به پیروى آثارش به نور خودت اى روشنى بخش دلهاى حق شناسان

 

دعاى روز نوزدهم ماه مبارك رمضان

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ وفّرْ فیهِ حَظّی من بَرَكاتِهِ وسَهّلْ سَبیلی الى خَیْراتِهِ ولا تَحْرِمْنی قَبولَ حَسَناتِهِ یا هادیاً الى الحَقّ المُبین.

خدایا زیاد بگردان در آن بهره مرا از بركاتش وآسان كن راه مرا به سوى خیرهایش ومحروم نكن ما را از پذیرفتن نیكىهایش اى راهنماى به سوى حـق آشكار .

 

دعاى روز بیستم ماه مبارك رمضان

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ افْتَحْ لی فیهِ أبوابَ الجِنانِ واغْلِقْ عَنّی فیهِ أبوابَ النّیرانِ وَوَفّقْنی فیهِ لِتِلاوَةِ القرآنِ یا مُنَزّلِ السّكینةِ فی قُلوبِ المؤمِنین.

خدایا بگشا برایم در آن درهاى بهشت وببند برایم درهاى آتش دوزخ را و توفیقم ده در آن براى تلاوت قرآن اى نازل كننده آرامش در دلهاى مؤمنان.

 

دعاى روز بیست و یكم ماه مبارك رمضان

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ اجْعَلْ لی فیهِ الى مَرْضاتِكَ دلیلاً ولا تَجْعَل للشّیْطان فیهِ علیّ سَبیلاً واجْعَلِ الجَنّةِ لی منْزِلاً ومَقیلاً یا قاضی حَوائِجَ الطّالِبین.

خدایا قرار بده برایم در آن به سوى خوشنودىهایت راهنمایى و قرار مده شیطان را در آن بر من راهى وقرار بده بهشت را برایم منزل وآسایـشگاه اى برآورنده حاجتهاى جویندگان

 

دعاى روز بیست و دوم ماه مبارك رمضان

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ افْتَحْ لی فیهِ أبوابَ فَضْلَكَ وأنـْزِل علیّ فیهِ بَرَكاتِكَ وَوَفّقْنی فیهِ لِموجِباتِ مَرْضاتِكَ واسْكِنّی فیهِ بُحْبوحاتِ جَنّاتِكَ یا مُجیبَ دَعْوَةِ المُضْطَرّین.

خدایا بگشا به رویم در این ماه درهاى فضلت وفرود آر برایم در آن بركاتت را وتوفیقم ده در آن براى موجبات خوشنودیت ومسكنم ده در آن وسطهاى بهشت اى اجابت كننده خواسته ها ودعاهاى بیچارگان.

 

دعاى روز بیست و سوم ماه مبارك رمضان

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ اغسِلْنی فیهِ من الذُّنوبِ وطَهِّرْنی فیهِ من العُیوبِ وامْتَحِنْ قَلْبی فیهِ بِتَقْوَى القُلوبِ یا مُقیلَ عَثَراتِ المُذْنِبین.

خدایا بشوى مرا در این ماه از گناه وپاكم نما در آن از عیب ها وآزمایش كن دلم را در آن به پرهیزكارى دلها اى چشم پوش لغزشهاى گناهكاران.

 

دعاى روز بیست و چهارم ماه مبارك رمضان

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ إنّی أسْألُكَ فیه ما یُرْضیكَ وأعوذُ بِكَ ممّا یؤذیك وأسألُكَ التّوفیقَ فیهِ لأنْ أطیعَكَ ولا أعْصیكَ یا جَوادَ السّائلین.

خدایا من از تو میخواهم در آن آنچه تو را خوشنود كند و پناه مى برم بتو از آنچه تو را بیازارد واز تو خواهم توفیق در آن براى اینكه فرمانت برم ونافرمانى تو ننمایم اى بخشنده سائلان

 

دعاى روز بیست و پنجم ماه مبارك رمضان

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ اجْعَلْنی فیهِ محبّاً لأوْلیائِكَ ومُعادیاً لأعْدائِكَ مُسْتَنّاً بِسُنّةِ خاتَمِ انْبیائِكَ یا عاصِمَ قُلوبِ النّبییّن.

خدایا قرار بده در این روز دوست دوستانت ودشمن دشمنانت و پیرو راه و روش خاتم پیغمبرانت اى نگهدار دلهاى پیامبران.

 

دعاى روز بیست وششم ماه مبارك رمضان

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ اجْعَل سَعْیی فیهِ مَشْكوراً وذَنْبی فیهِ مَغْفوراً وعَملی فیهِ مَقْبولاً وعَیْبی فیهِ مَسْتوراً یا أسْمَعِ السّامعین.

خدایا قرار بده كوشش مرا در این ماه قدردانـى شده وگناه مرا در این ماه آمرزیده وكردارم را در آن مورد قبول وعیب مرا در آن پوشیده اى شنواترین شنوایان.

 

دعاى روز بیست و هفتم ماه مبارك رمضان

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ ارْزُقْنی فیهِ فَضْلَ لَیْلَةِ القَدْرِ وصَیّرْ أموری فیهِ من العُسْرِ الى الیُسْرِ واقْبَلْ مَعاذیری وحُطّ عنّی الذّنب والوِزْرِ یا رؤوفاً بِعبادِهِ الصّالِحین.

خدایا روزى كن مرا در آن فضیلت شب قدر را وبگردان در آن كارهاى مرا از سختى به آسانى وبپذیر عذرهایم وبریز از من گناه وبارگران را اى مهربان به بندگان شایسته خویش.

 

دعاى روز بیست و هشتم ماه مبارك رمضان

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ وفّر حظّی فیهِ من النّوافِلِ واكْرِمْنی فیهِ بإحْضارِ المَسائِلِ وقَرّبِ فیهِ وسیلتی الیكَ من بینِ الوسائل یا من لا یَشْغَلُهُ الحاحُ المُلِحّین .

خدایا زیاد كن بهره مرا در آن از اقدام به مستحبات وگرامى دار در آن به حاضر كردن ویا داشتن مسائل ونزدیك گردان در آن وسیله ام به سویت از میـان وسیله ها اى آنكه سرگرمش نكند اصرار وسماجت اصرار كنندگان.

 

دعاى روز بیست ونهم ماه مبارك رمضان

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ غَشّنی بالرّحْمَةِ وارْزُقْنی فیهِ التّوفیقِ والعِصْمَةِ وطَهّرْ قلْبی من غَیاهِبِ التُّهْمَةِ یا رحیماً بِعبادِهِ المؤمِنین.

خدایا بپوشان در آن با مهر ورحمت وروزى كن مرا در آن توفیق وخوددارى وپاك كن دلم را از تیرگیها وگرفتگى هاى تهمت اى مهربان به بندگان با ایمان خود.

 

دعاى روز سى ام ماه مبارك رمضان

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ اجْعَلْ صیامی فیهِ بالشّكْرِ والقَبولِ على ما تَرْضاهُ ویَرْضاهُ الرّسولُ مُحْكَمَةً فُروعُهُ بالأصُولِ بحقّ سَیّدِنا محمّدٍ وآلهِ الطّاهِرین والحمدُ للهِ ربّ العالمین.

خدایا قرار بده روزه مرا در این ماه مورد قدردانى وقبول بر طبق خوشنودى تو وپسند رسول تو باشد واستوار باشد فرعش بر اصل به حق آقاى ما محمد وخاندان پاكش وستایش خاص پروردگار جهانیان است.

 منبع : تبیان

دو شنبه 28 ارديبهشت 1394برچسب:دعا, هر,روز, ماه, مبارک, رمضان , :: 8:57 :: نويسنده : دوستدار علم

 سرزنی دایی به مهد کودک +عکس

دایی سعی میکند اوقات فراغتش را بیشتر با دخترش (نورا) بگذراند و به همین دلیل هم از فرصت استفاده کرده و سری به مهد کودک او زده است.

دایی سعی میکند اوقات فراغتش را بیشتر با دخترش (نورا) بگذراند و به همین دلیل هم از فرصت استفاده کرده و سری به مهد کودک او زده است.

 علی دایی در مهد کودک دخترش

صبحانه

یک شنبه 27 ارديبهشت 1394برچسب:سرزنی, دایی, مهد کودک,عکس, :: 10:30 :: نويسنده : دوستدار علم

عکس همکار جدید آزاده نامداری

داستان دختر و پسری است که در تهران گردی‌های خود با مردی برخورد می‌کنند که مشکلی دارد. آن‌ها سعی می‌کنند راه حلی برای این مشکل پیدا کنند و...

همبازی شدن آزاده نامداری با فرزند بهزاد فراهانی +عکس

خبرآنلاین : شایعات اخیر درباره بازیگر شدن آزاده نامداری به همراه آذرخش فراهانی به واقعیت پیوست و آنها رسما به دنیای بازیگری وارد شدند و در فیلم سینمایی "نسیم" مشغول بازی شدند.

فهرست بازیگران فیلم سینمایی «نسیم» به کارگردانی پرویز شهبازی و تهیه کنندگی مسعود ردایی با انتخاب دو بازیگر دیگر تکمیل شد و به این ترتیب شایعه بازیگر شدن این دو فرد و همبازی شدنشان باهم رسما تایید شد.

تایید رسمی شایعه جنجالی آزاده نامداری و برادر گلشیفته فراهانی+عکس

مشاوررسانه‌ای این فیلم اعلام کرد که آزاده نامداری مجری شناخته شده تلویزیون و آذرخش فراهانی فرزند بهزاد فراهانی بازیگر پیشكسوت سینما و تلویزیون دو بازیگر جدید فیلم شهبازی هستند که هر دو برای اولین بار بازی جلوی دوربین یک فیلم سینمایی را تجربه می کنند وقرار است نقش های مهمی از این فیلم را عهده دار شوند.

پیش از این حضور ساعد سهیلی و ساغر قناعت نیز برای بازی در نقش های اصلی «نسیم» قطعی شده بودند که در این میان ساغر قناعت از میان 1500 متقاضی برای بازی در این فیلم انتخاب شده است.

این روزها پرویز شهبازی و گروهش مشغول آماده سازی نهایی بازیگران هستند تا طبق برنامه ریزی انجام شده فیلمبرداری «نسیم» 28 اردیبهشت ماه در تهران آغاز شود. البته هنوز تست گریم بازیگران فیلم انجام نشده است.

 تایید رسمی شایعه جنجالی آزاده نامداری و برادر گلشیفته فراهانی+عکس

«نسیم» داستان دختر و پسری است که در تهران گردی‌های خود با مردی برخورد می‌کنند که مشکلی دارد. آن‌ها سعی می‌کنند راه حلی برای این مشکل پیدا کنند و...

فهرست عوامل اصلی این پرو‍‍ژه عبارتند از: نویسنده و کارگردان: پرویز شهبازی، مدیرفیلمبرداری: هومن بهمنش، مدیر صدابرداری: منصور شهبازی، طراحی صحنه و لباس: کیوان مقدم، طراحی گریم: محمد قومی، مدیر تولید: مجید گودرزی، مدیر برنامه ریزی: نوید میهن دوست، دستیار اول کارگردان: حسین خضوعی. منشی صحنه: غزل رشیدی، تهیه کننده: مسعود ردایی.

 منبع : نیک صالحی

یک شنبه 27 ارديبهشت 1394برچسب:عکس, همکار,جدید, آزاده نامداری , :: 10:23 :: نويسنده : دوستدار علم

 هنرمندان در فروشگاه جدید علی دایی +عکس

گلزار، پورسرخ، امیر جعفری، مهدی رحمتی،پیام صادقیان،سید جواد هاشمی، شهرام شکوهی و … در افتتاح فروشگاه لوازم ورزشی علی دایی

علی دایی سرمربی سابق پرسپولیس در حضور برخی چهره های نامدار عرصه ورزش و هنر، فروشگاه نمایندگی لوازم ورزشی reebok را در خیابان یاسر افتتاح کرد

 افتتاح فروشگاه لوازم ورزشی علی دایی  با حضورهنرمندان

 افتتاح فروشگاه لوازم ورزشی علی دایی  با حضورهنرمندان

افتتاح فروشگاه لوازم ورزشی علی دایی  با حضورهنرمندان

 افتتاح فروشگاه لوازم ورزشی علی دایی  با حضورهنرمندان

افتتاح فروشگاه لوازم ورزشی علی دایی  با حضورهنرمندان

 افتتاح فروشگاه لوازم ورزشی علی دایی  با حضورهنرمندان

 افتتاح فروشگاه لوازم ورزشی علی دایی  با حضورهنرمندان

  افتتاح فروشگاه لوازم ورزشی علی دایی  با حضورهنرمندان

 افتتاح فروشگاه لوازم ورزشی علی دایی  با حضورهنرمندان 

 افتتاح فروشگاه لوازم ورزشی علی دایی  با حضورهنرمندان

 افتتاح فروشگاه لوازم ورزشی علی دایی  با حضورهنرمندان

افتتاح فروشگاه لوازم ورزشی علی دایی  با حضورهنرمندان

  افتتاح فروشگاه لوازم ورزشی علی دایی  با حضورهنرمندان

منبع : تسنیم

یک شنبه 27 ارديبهشت 1394برچسب: هنرمندان, فروشگاه,جدید,علی دایی,عکس, :: 10:15 :: نويسنده : دوستدار علم

عکس شیرین ترین لحظه زندگی علی دایی

روز گذشته در حاشیه افتتاح فروشگاه لوازم ورزشی علی دایی اتفاقی جالب افتاد که تصویرش را در زیر می بینید.

روز گذشته در حاشیه افتتاح فروشگاه لوازم ورزشی علی دایی اتفاقی جالب افتاد که تصویرش را در زیر می بینید.

علاقه و محبت علی دایی به مادرش

 بوسه علی دایی بر پیشانی مادرش

تسنیم

یک شنبه 27 ارديبهشت 1394برچسب:عکس, شیرین ترین, لحظه, زندگی, علی دایی, :: 9:25 :: نويسنده : دوستدار علم

عکس ماشین مازارتی علی دایی

علی دایی روز گذشته با یک مازاراتی گرن توریسمو یک میلیاردی بر سر تمرینات پرسپولیس آمد تا چشم همه از دیدن این اتومبیل گران قیمت گرد شود.

 ماشین لیونل مسی زیر پای علی دایی

 علی دایی در میان فوتبالیست های ایرانی اولین نفری بود که پورشه سوار می شد اما حالا که این اتومبیل آلمانی از مد افتاده حالا به سراغ مازاراتی رفته تا یک اتومبیل گران قیمت دیگر را در میان فوتبالیست ها مد کند! مازاراتی علی دایی دیروز از خود علی دایی بیشتر مورد توجه قرار گرفت. لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا هم از همین مازاراتی سوار می شود که مشابهش زیر پای علی دایی است! دایی دیروز به یک عکاس تذکر داد که از اتومبیلش عکس نگیرد.

آفتاب

یک شنبه 27 ارديبهشت 1394برچسب:عکس, ماشین, مازارتی, علی دایی, :: 9:23 :: نويسنده : دوستدار علم

خط یادگاری دایی با کودکان یتیم+ عکس

علی دایی در حاشیه دیدار با كودكان كار دستخط زیر را از خود به یادگار گذاشت.

جام نیوز، علی دایی در حاشیه دیدار با كودكان كار دستخط زیر را از خود به یادگار گذاشت.

عكس / دستخط جالب علی دایی

مطالب مرتبط:

یک شنبه 27 ارديبهشت 1394برچسب:خط, یادگاری, علی دایی, کودکان, یتیم, عکس, :: 9:20 :: نويسنده : دوستدار علم

علی دایی با یک هنر پیشه + عکس

عکس جدید ازعلی دایی و محمدرضا گلزار

علی دایی و محمدرضا گلزار

  عکس جدید ازعلی دایی و محمدرضا گلزار

جهان نیوز

یک شنبه 27 ارديبهشت 1394برچسب:علی دایی,یک, هنر پیشه, عکس, :: 9:16 :: نويسنده : دوستدار علم

عکس رانندگی نامداری با چادر

سلفی آزاده نامداری در حین رانندگی!

آزاده نامداری عکس سلفی جدیدی از خود گرفته است. نامداری این عکس را پشت فرمان گرفته و منتشر کرده است.

 سلفی آزاده نامداری در حین رانندگی! + عکس

صفحه اجتماعی آزاده نامداری

پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394برچسب:عکس, رانندگی, نامداری, با چادر, :: 10:8 :: نويسنده : دوستدار علم

وقتی پراید شیرجه می رود+عکس

رعایت نکردن اصول صحیح رانندگی و بی احتیاطی راننده، سقوط خودرو سواری و مصدومیت سرنشینان خودروی سواری را در سیمون بولیوار در پی داشت.

سقوط پراید در سیمون بولیوار/عکس

 سقوط پراید در سیمون بولیوار/عکس

پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394برچسب: پراید, شیرجه,عکس, :: 10:5 :: نويسنده : دوستدار علم

عکس ناراحتی ماندگار آزاده نامداری

آزاده نامداری با اشتراک گذاری این عکس نوشت:من پارسال پدربزرگمو ازدس دادم،،که عزیزم بود،وتمام خاطره ی گذشتم..نبودم پیشش وقتی که باید میبودم،بس که درگیر خودم بودم واین غم بامنه تا همیشه، اینارو نوشتم بااین عکس که بگم باشید کنار کسایی که الان لازمتون دارن..مث همه ی پدربزگا ومادربزرگا

غمی که همیشه همراه آزاده نامداری هست + عکس

آزاده نامداری با انتشار عکس زیر در صفحه اینستاگرامش نوشت:

زیباترین پست آزاده نامداری در اینستاگرام

این عکسو یه دوست خوب برام فرستاد،نمیدونم چرا،بعضی چیزا شبیه یه نشونه،،کارخداس،اون لحظه خوب نیگاش نکردم.تاااادوباره الان..یه غمی تو این عکسه.که نباید ازش فرار کرد،ازبعضی غمها نباید فرار کرد،باید بهشون فکر کرد..

من پارسال پدربزرگمو ازدس دادم،،که عزیزم بود،وتمام خاطره ی گذشتم..نبودم پیشش وقتی که باید میبودم،بس که درگیر خودم بودم و این غم بامنه تا همیشه،

اینارو نوشتم بااین عکس که بگم باشید کنار کسایی که الان لازمتون دارن..مث همه ی پدربزگا ومادربزرگا

 

اینستاگرام آزاده نامداری

پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394برچسب:عکس,ناراحتی, ماندگار,آزاده نامداری, :: 9:53 :: نويسنده : دوستدار علم

کی روش برسرقبر سعدی

عکس / کیروش و همسرش بر مزار سعدی


منبع: خبرآنلاین

پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394برچسب:کی روش,قبر, سعدی, :: 9:24 :: نويسنده : دوستدار علم

علاقه کی روش به موسیقی ایران

كي روش به موسیقی ایرانی هم گوش می‌دهد و از بین خواننده‌های ایرانی به کارهای سینا حجازی علاقه دارد.

او چند ماه پیش بود که از علاقه‌اش به این خواننده سخن گفت و رسانه‌های ورزشی هم نوشتند که در اتوبوس تیم ملی فوتبال ایران، گاهی اوقات ترانه‌های سینا حجازی پخش می‌شود.

سینا حجازی که خواننده، شاعر، آهنگساز و نوازنده است، نخستین آلبوم رسمی‌اش را روز گذشته روانه بازار موسیقی کرد. این آلبوم «رویا» نام دارد و دربرگیرنده ۱۰ ترانه است.

این خواننده ۳۳ ساله فرزند صدرالدین حجازی یکی از بازیگران پیشکسوت ایرانی است. حجازی که تاکنون بیش از ۳۰ ترانه منتشر کرده، در حوزه موسیقی رگه (Reggae) فعالیت می‌کند این سبک موسیقی در اواخر دههٔ ۱۹۶۰ میلادی در جامائیکا پایه‌گذاری شد.

اجرای ترانه برای تیتراژ سریال‌های تلویزیونی و همکاری با محسن چاوشی (آهنگسازی یک ترانه) در آلبوم «پرچم سفید» از دیگر کارهای این خواننده است.

خبر آنلاین

پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394برچسب:علاقه, کی روش,موسیقی, ایران, :: 9:22 :: نويسنده : دوستدار علم

اولین فیلم سینمایی آزاده نامداری

با انتخاب دو بازیگر دیگر، فهرست بازیگران فیلم سینمایی «نسیم» به کارگردانی پرویز شهبازی و تهیه کنندگی مسعود ردایی تکمیل شد.

آزاده نامداری مجری تلویزیون و آذرخش فراهانی فرزند بهزاد فراهانی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون دو بازیگر جدید فیلم شهبازی هستند که هر دو برای اولین بار بازی جلوی دوربین یک فیلم سینمایی را تجربه می‌کنند. پیش از این حضور ساعد سهیلی و ساغر قناعت نیز برای بازی در نقش‌های اصلی «نسیم» قطعی شده بودند که در این میان ساغر قناعت از میان 1500 متقاضی برای بازی در این فیلم انتخاب شده است.

این روز‌ها پرویز شهبازی و گروهش مشغول آماده سازی نهایی بازیگران هستند تا طبق برنامه ریزی انجام شده فیلمبرداری «نسیم» 28 اردیبهشت ماه در تهران آغاز شود. البته هنوز تست گریم بازیگران فیلم انجام نشده است.

«نسیم» داستان دختر و پسری است که در تهران گردی‌های خود با مردی برخورد می‌کنند که مشکلی دارد. آن‌ها سعی می‌کنند راه حلی برای این مشکل پیدا کنند و...

منبع: تسنیم

پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394برچسب:اولین, فیلم, سینمایی, آزاده نامداری , :: 9:21 :: نويسنده : دوستدار علم

 

 

 

 

 

 

 

عکس قدیمی فوتبالیستهاعکس‌های فوق العاده نایاب قدیمی از بازیگران و چهره‌های مشهور

جوانی علی دایی، حمید استیلی، نادر محمدخانی و ... بازیکن تیم فوتبال

منبع : نیک صالحی

چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394برچسب:عکس, متفاوت, فوتبالیستها, :: 9:50 :: نويسنده : دوستدار علم

عکس بی نظیر یک دختر

شاید کمی تصورش سخت باشد که یک دختر جوان برای شست‌شوی شیشه‌های برج‌های مرتفع، از طناب آویزان شده و در میان هوا و زمین معلق بماند و بالا و پایین برود. کار پر استرس و ترسناکی که حتی بسیاری از مردان نیز انجام آن می‌هراسند.

نامش تینا است و می‌گوید قبلاً صخره‌نورد بوده است. اما اکنون دو سال است که در استخدام شرکتی است که کار شستشوی شیشه‌های برج‌های مرتفع تهران را انجام می‌دهد.

 

تینا می‌گوید از این کار ترسی ندارد و مرتفع‌ترین برجی که تا به حال از آن آویزان شده است برج‌های دوقلوی ۲۷ طبقه تهران است. وی در زمان تهیه این گزارش به همراه همکارش در حال شست‌شوی شیشه‌های ساختمان مرتفع یک دانشگاه بود.

منبع : نیک صالحی

چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394برچسب:عکس, بی نظیر,دختر , :: 9:40 :: نويسنده : دوستدار علم
دختر پلاستیکی + عکس
 آقای «سانگ بو» از دوسال پیش به بیماری جدی همراه با سردردهای شدید مبتلا شده است. بیماری آقای سانگ افسردگی حاد تشخیص داد شد و شرایط برایش آنقدر بد پیش رفت که هرگز حاضر به ازدواج و بچه دار شدن نشد. یک روز که سانگ در حال چرخیدن میان سایت های اینترنتی بود در لیست […] آقای «سانگ بو» از دوسال پیش به بیماری جدی همراه با سردردهای شدید مبتلا شده است. بیماری آقای سانگ افسردگی حاد تشخیص داد شد و شرایط برایش آنقدر بد پیش رفت که هرگز حاضر به ازدواج و بچه دار شدن نشد. ۱۸۳۳۱۱_۲۱۴ یک روز که سانگ در حال چرخیدن میان سایت های اینترنتی بود در لیست یکی از سایت های تجاری عروسک دختربچه ای با سایز بزرگ دید. آقای سانگ با دیدن مشخصات این عروسک بلافاصله آن را خریداری کرد تا بعد از این اتفاق نقطه عطفی در زندگی اش آغاز شود. شاید این عروسک برای هرکسی فقط شبیه به یک عروسک بسیار طبیعی باشد اما برای سانگ بو یک شروع جدید در زندگی است. چون او این عروسک را دختر واقعی خودش می داند. این مرد یک دخترپلاستیکی دارد!+عکس سانگ بو علاقه عجیبی به دختر عروسکی اش دارد و نوع ارتباطش با این عروسکش باعث تعجب همه است. او همه جا این عروسک زیبا را با خود می برد و آنقدر با او طبیعی برخورد می کند که شاید عابرانی که از کنارش رد می شوند به واقعی بودن یا نبودن آن شک کنند. سانگ بو نام دختر عروسکی اش را نیز «شیائو» به معنی پروانه کوچک گذاشته و رابطه عاطفی عمیقی با او دارد. سانگ در حال حاضر با مادرش زندگی می کند. مادر سانگ هیچ مخالفتی با خرید این عروسک ۲۲۰۰ دلاری نداشته است و هر روز شاهد تاثیرات عجیب این عروسک بر پسر افسرده اس است به خاطر همین به جای مخالفت با سانگ از این حرکتش حمایت می کند. او تمام امیدش این است که شاید این دختر خیالی سانگ را درمان کند. این مرد یک دخترپلاستیکی دارد!+عکس عکس‌های پخش شده از سانگ نشان می دهد که او با خوشحالی دخترش را به پارک، کافی شاپ و حتی سینما می برد و به گونه ای شیائو را لمس می کند که انگار پدر واقعی شیائو است. اما در تمام این لحظات در چهره سانگ خوشحالی و احساس رضایت از حضور شیائو را می توان احساس کرد. این مرد یک دخترپلاستیکی دارد!+عکس داستان سانگ بو و شیائو یکی از داستان های غم انگیز این روزهای مردم چین است که عکس ها و داستان های این پدرو دختر خیالی در شبکه های اجتماعی این کشور دست به دست می چرخد و همه امیدوارند که سانگ یک روز بتواند بر بیماری اش غلبه کند.
 
این مرد یک دخترپلاستیکی دارد!+عکس سانگ بو علاقه عجیبی به دختر عروسکی اش دارد و نوع ارتباطش با این عروسکش باعث تعجب همه است. او همه جا این عروسک زیبا را با خود می برد و آنقدر با او طبیعی برخورد می کند که شاید عابرانی که از کنارش رد می شوند به واقعی بودن یا نبودن آن شک کنند. سانگ بو نام دختر عروسکی اش را نیز «شیائو» به معنی پروانه کوچک گذاشته و رابطه عاطفی عمیقی با او دارد. سانگ در حال حاضر با مادرش زندگی می کند. مادر سانگ هیچ مخالفتی با خرید این عروسک ۲۲۰۰ دلاری نداشته است و هر روز شاهد تاثیرات عجیب این عروسک بر پسر افسرده اس است به خاطر همین به جای مخالفت با سانگ از این حرکتش حمایت می کند. او تمام امیدش این است که شاید این دختر خیالی سانگ را درمان کند. این مرد یک دخترپلاستیکی دارد!+عکس عکس‌های پخش شده از سانگ نشان می دهد که او با خوشحالی دخترش را به پارک، کافی شاپ و حتی سینما می برد و به گونه ای شیائو را لمس می کند که انگار پدر واقعی شیائو است. اما در تمام این لحظات در چهره سانگ خوشحالی و احساس رضایت از حضور شیائو را می توان احساس کرد. این مرد یک دخترپلاستیکی دارد!+عکس داستان سانگ بو و شیائو یکی از داستان های غم انگیز این روزهای مردم چین است که عکس ها و داستان های این پدرو دختر خیالی در شبکه های اجتماعی این کشور دست به دست می چرخد و همه امیدوارند که سانگ یک روز بتواند بر بیماری اش غلبه کند. منبع: مهر
خیص داد شد و شرایط برایش آنقدر بد پیش رفت که هرگز حاضر به ازدواج و بچه دار شدن نشد. ۱۸۳۳۱۱_۲۱۴ یک روز که سانگ در حال چرخیدن میان سایت های اینترنتی بود در لیست یکی از سایت های تجاری عروسک دختربچه ای با سایز بزرگ دید. آقای سانگ با دیدن مشخصات این عروسک بلافاصله آن را خریداری کرد تا بعد از این اتفاق نقطه عطفی در زندگی اش آغاز شود. شاید این عروسک برای هرکسی فقط شبیه به یک عروسک بسیار طبیعی باشد اما برای سانگ بو یک شروع جدید در زندگی است. چون او این عروسک را دختر واقعی خودش می داند. این مرد یک دخترپلاستیکی دارد!+عکس سانگ بو علاقه عجیبی به دختر عروسکی اش دارد و نوع ارتباطش با این عروسکش باعث تعجب همه است. او همه جا این عروسک زیبا را با خود می برد و آنقدر با او طبیعی برخورد می کند که شاید عابرانی که از کنارش رد می شوند به واقعی بودن یا نبودن آن شک کنند. سانگ بو نام دختر عروسکی اش را نیز «شیائو» به معنی پروانه کوچک گذاشته و رابطه عاطفی عمیقی با او دارد. سانگ در حال حاضر با مادرش زندگی می کند. مادر سانگ هیچ مخالفتی با خرید این عروسک ۲۲۰۰ دلاری نداشته است و هر روز شاهد تاثیرات عجیب این عروسک بر پسر افسرده اس است به خاطر همین به جای مخالفت با سانگ از این حرکتش حمایت می کند. او تمام امیدش این است که شاید این دختر خیالی سانگ را درمان کند. این مرد یک دخترپلاستیکی دارد!+عکس عکس‌های پخش شده از سانگ نشان می دهد که او با خوشحالی دخترش را به پارک، کافی شاپ و حتی سینما می برد و به گونه ای شیائو را لمس می کند که انگار پدر واقعی شیائو است. اما در تمام این لحظات در چهره سانگ خوشحالی و احساس رضایت از حضور شیائو را می توان احساس کرد. این مرد یک دخترپلاستیکی دارد!+عکس داستان سانگ بو و شیائو یکی از داستان های غم انگی
این مرد یک دخترپلاستیکی دارد!+عکس
 
این مرد یک دخترپلاستیکی دارد!+عکس
 
این مرد یک دخترپلاستیکی دارد!+عکس
منبع: مهر
چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394برچسب:دختر, پلاستیکی,عکس , :: 9:6 :: نويسنده : دوستدار علم
جلسه خواستگاری مرتضی حیدری در کافی شاپ
به گزارش ساتین امیر وفایی در روزنامه قانون نوشت: مرتضي حيدري، مجري تلويزيون كه او را با لبخند پر از شرم و حيا و لب‌هاي غنچه‌اي‌اش در هنگام گفت‌وگو با محمود احمدي نژاد مي‌شناسيم، سرانجام در سن 45 سالگي ازدواج كرد. او تا اين سن به رغم اصرار خانواده همه كيس‌هاي پرشمار ازدواجي كه پيش مي‌آمد (به طور ميانگين روزي سه مورد) را رد مي‌كرد اما پس از پايان دوران رياست جمهوري احمدي نژاد، ناگهان خلأ بزرگي را در زندگي خود احساس كرد. مرتضي طي هشت سال گذشته، هر سه ماه يك بار با رئيس جمهور مصاحبه داشت و بيشتر زمانش را به تهيه سوالات چالشي و رئيس جمهور برانداز اختصاص مي‌داد.
 
مشغله او آن قدر زياد بود كه يك لحظه هم نمي‌توانست به تاهل فكر كند. حتي يك بار احمدي نژاد وقتي در جريان مصاحبه زنده متوجه شد حيدري مجرد است با ناراحتي به او گفت: « خجالت نمي‌كشي؟» اما آقاي مجري با لپ‌هاي گل‌انداخته يكي ديگر از آن خنده‌هاي معروف را تحويل رئيس‌جمهور داد و دل او را براي ادامه گفت‌وگو نرم كرد. با پايان كار دولت دهم، نمودار اوقات فراغت مرتضي حيدري شيب صعودي چشمگيري به خود گرفت و به اين ترتيب احساس ازدواج در تار و پود اندام وي تنيده شد. او هر شب در كابوس‌هايش بقايي و مشايي را مي‌ديد كه مشغول ساييدن قند روي سرش هستند اما زماني كه مي‌خواست زيرچشمي‌فردي كه كنار دستش نشسته را نگاه كند، احمدي نژاد را مي‌ديد كه چشم‌هايش را ريز كرده و مي‌گويد: «خجالت بكش… حيا كن.» خواستگاری حیدری حدود يك ماه پس از پايان دولت دهم اولين جلسه خواستگاری حيدري از یکی از کیس‌های ازدواجش در كافي شاپ برگزار شد. آقاي مجري به همراه يكي از دوستانش در محل حاضر شده بود. همسر: ببخشيد ايشون رو معرفي نمي‌كنيد؟ حيدري: ايشون دوستمه، نمي‌شناسيد؟ همون كه توي مناظره‌ها هم كنار من مي‌نشست. همسر: بله مي‌دونم. حضورشون اينجا چه دليلي داره؟ حيدري: همين جوری… خيلي ساكته. اصلا حرف نمي‌زنه. شما راحت باشيد.
 
همسر: متاسفانه من اينجوري نمي‌تونم راحت باشم. (حيدري 5 هزار تومان به دوستش مي‌دهد، چيزي در گوش او مي‌گويد و راهي‌اش مي‌كند) همسر: من يه قهوه اسپرسو مي‌خورم…. شما چي؟ حيدري: من سوسيس تخم مرغ. همسر: ندارن اينجا از اين چيزا. حيدري: يه چيزي باشه كه سير كنه ديگه. همين ژامبون تنوري كه نوشته خوبه. يه ژامبون تنوري دورو خاشخاشي. (چند لحظه سكوت حاكم مي‌شود) مي‌تونم يه سوال بپرسم؟ همسر: خواهش مي‌كنم. حيدري: به نظر شما هدفمندي يارانه‌ها قدرت خريد مردم رو افزايش داده؟ همسر: اوووووومممم… والا چي بگم؟! آمادگي اين سوالو نداشتم. حيدري: چه برنامه‌اي رو براي مهار تورم نقطه به نقطه پيشنهاد مي‌كنيد؟ همسر: نمي‌دونم… آخه من كه كاره‌اي نيستم. بهتون كه گفته بودم دانشگاه نرفتم. ديپلم گلدوزي دارم. راستي نظر شما درباره ادامه تحصيل همسر آينده‌تون چيه؟ (حيدري نگاه مي‌كند و لبخند مي‌زند) نظري نداريد؟ حيدري: صادقانه بگم كه من فقط مي‌تونم سوال بپرسم، نمي‌تونم جواب بدم. چند ساله اينجوري شدم. دكتر 50 جلسه فيزيوتراپي و گفتار درماني برام نوشته. مي‌گن برطرف مي‌شه… بگذريم، از طعم قهوه راضي هستيد؟ همسر: من از شما سوال مي‌كنم… ژامبونش چطوره؟ (چشم‌هاي حيدري پر از اشك مي‌شود، از جايش بلند مي‌شود، ناگهان بغضش مي‌تركد و به طرف در خروجي كافي شاپ مي‌دود.)

منبع : ساتین
چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394برچسب:جلسه, خواستگاری, مرتضی حیدری, کافی شاپ, :: 9:2 :: نويسنده : دوستدار علم
عکس دیدنی و جدید علی دایی
 
علی دایی در سال ۱۳۴۸ در استان اردبیل و در شهرستان اردبیل محله خیرال متولد شد. در سال ۱۳۶۶ در رشته مهندسی عمران در دانشگاه شریف پذیرفته شد، اما به دلیل بازی فوتبال در گزینش ورود به دانشگاه رد شد. همان سال در رشته مهندسی کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب هم قبول شد […] علی دایی در سال ۱۳۴۸ در استان اردبیل و در شهرستان اردبیل محله خیرال متولد شد. در سال ۱۳۶۶ در رشته مهندسی عمران در دانشگاه شریف پذیرفته شد، اما به دلیل بازی فوتبال در گزینش ورود به دانشگاه رد شد. همان سال در رشته مهندسی کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب هم قبول شد و دو ترم هم به دانشگاه رفت؛ ولی در سال ۱۳۶۷ دوباره در کنکور شرکت کرد و این‌بار بدون آن که گزینش گریبان‌گیرش شود در رشته متالورژی دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شد و لیسانس خود را بهمن ماه سال ۱۳۷۱ از همان دانشگاه دریافت کرد.
http://saten.ir/wp-content/uploads/2015/05/zdlpvul9gzu0doukbhnk.jpg
او تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد تربیت بدنی دانشگاه آزاد ادامه داد. وی متاهل است و اکنون ساکن محله شهرک غرب در تهران می‌باشد. وی دارای دو دختر است، نورا و دختر دیگرش دنیز نام دارد.
منبع : ساتین
چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394برچسب:عکس, دیدنی, جدید, علی دایی, :: 8:56 :: نويسنده : دوستدار علم

 طلای ایرانی و آفریقا+عکس

http://cdn.tabnak.ir/files/fa/news/1394/2/13/496220_644.jpg

  اینجا مرکز طلای جهان است (عکس)

 

سه شنبه 22 ارديبهشت 1394برچسب: طلا, ایرانی, آفریقا,عکس, :: 10:29 :: نويسنده : دوستدار علم

نیسان با گاو فرقی ندارد+عکس

منبع: تابناک

سه شنبه 22 ارديبهشت 1394برچسب:نیسان, گاو,فرق,عکس, :: 10:22 :: نويسنده : دوستدار علم

عکس معدن طلا

اینجا مرکز طلای جهان

ساحل عاج، یکی از مراکز اصلی طلای جهان است، مردم فقیر و بومی منطقه با زور اسلحه طلا را استخراج می کنند و در اختیار اربابان خود قرار می دهند

  اینجا مرکز طلای جهان است (عکس)

  اینجا مرکز طلای جهان است (عکس)

 اینجا مرکز طلای جهان است (عکس)

 اینجا مرکز طلای جهان است (عکس)

 اینجا مرکز طلای جهان است (عکس)

  اینجا مرکز طلای جهان است (عکس)

 اینجا مرکز طلای جهان است (عکس)

 اینجا مرکز طلای جهان است (عکس)

 اینجا مرکز طلای جهان است (عکس)

 اینجا مرکز طلای جهان است (عکس)

 

 اینجا مرکز طلای جهان است (عکس)  اینجا مرکز طلای جهان است (عکس)

 اینجا مرکز طلای جهان است (عکس)  اینجا مرکز طلای جهان است (عکس)


منبع: بین المللی

سه شنبه 22 ارديبهشت 1394برچسب:عکس, معدن, طلا , :: 9:24 :: نويسنده : دوستدار علم

دانلود رایگان نرم افزار تهیه‌ بکاپ از هارد دیسک AOMEI Backupper Professional / Server / Technician 2.8.0

AOMEI BackupperAOMEI Backupper 2.8.0 نرم‌افزار جامعی است با قابلیت‌های فراوان که به شما در تهیه‌ی پشتیبان از فایل‌ها، فولدر‌ها و پارتیشن‌ها و همچنین بازیابی آن‌ها در مواقع لزوم، کمک می‌کند. این نرم‌افزار که از سافت ۹۸ دانلود می‌کنید، از کاملترین نرم‌افزارهای بکاپ‌گیری برای کامپیوتر رومیزی، لپ‌تاپ و Workstation ها می‌باشد. از هرچیزی هرجایی خواستید به شیوه‌های مختلف پشتیبان تهیه کنید. سپس همه‌چیز را با استفاده از فایل ایمیج بکاپ، بازیابی کنید.
 
مدیریت کامل پشتیبان‌گیری:
  • تهیه‌ی پشتیبان از سیستم، کل دیسک، یک یا چند پارتیشن و فایل‌ها و فولدرهای انتخاب شده
  • پشتیبان‌گیری آسان به صورت زمان‌بندی، افزایشی (Incremental) و حالت‌های مختلف دیگر
  • پاک‌سازی فایل‌های ایمیج قدیمی بر اساس ظرفیت مشخص شده، جهت جلوگیری از پر شدن فضای هارد دیسک
  • ذخیره‌ی فایل‌های بکاپ روی هارد داخلی، هارد پرتابل، CD/DVD، فلش، NAS/Network و...
 

ابزار مقرون به صرفه‌ی پشتیبان‌گیری و بازیابی با مجوز انعطاف‌پذیر:
  • ارائه‌ی خدمات حرفه‌ای فنی و سودآور برای مشتریان خود
  • حفاظت و بازیابی سرورهای نامحدود در شرکت‌های معمولی و بزرگ
 
اطلاع‌رسانی از طریق ایمیل:
  • مشاهده‌ی گزارش پشتیبان‌گیری، عملیات Import/Export، فشرده‌سازی، تکه تکه کردن و Mount کردن ایمیج‌های پشتیبان

بازیابی سریع و قابل اعتماد:
  • بازیابی سیستم، دیسک، پارتیشن‌ها، فایل‌ها و فولدرها به حالتی در گذشته که درست کار می‌کردند
  • بازیابی چیدمان پارتیشن جهت به حداکثر رساندن عملکرد به ویژه در هاردهای SSD
  • بازیابی فایل‌های شخصی بدون بازیابی کل فایل ایمیج جهت صرفه‌جویی در وقت
  • محیط بازیابی بوتیبل Linux و Windows PE در هنگام ایجاد خطا و هنگی در سیستم و دیسک

پیشروی قدم به قدم جهت کپی‌ گرفتن از هارد (Clone):
  • کپی کردن هارد به یک هارد جدید بدون نصب مجدد ویندوز و برنامه‌ها
  • کپی کردن یک پارتیشن به سیستم جدیدی که به آن مهاجرت کردید یا سایر درایو‌های HDD و SSDهای جدید

پشتیبانی از آخرین تکنولوژی‌ ها:
  • بوت مد UEFI/EFI، پشتیبانی از هاردهای SSD، دیسک‌های MBR، GPT و Dynamic
  • پشتیبانی از هر دو نسخه‌ی ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی Windows 8.1, Windows 8, Windows 7, Vista و XP
  • پشتیبانی از هر دو نسخه‌ی ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی Windows Server 2012/2012 R2, 2008/2008 R2, 2003/2003 R2
  • پشتیبانی از Windows Small Business Server 2003, 2008, 2011, Windows Home Server 2011
















 


 


ا
   
   
 
   
   
 

فردوسی پور در پیراهن سپاهان+ عکس

روز گذشته تیم فوتبال رسانه ورزش(منتخب خبرنگاران، ‌عکاسان و گزارشگران ورزشی ایران) در دیداری دوستانه به بهانه سلامتی کامیار سعادت(عکاس سابق باشگاه پرسپولیس که در بستر بیماری است) به مصاف پیشکسوتان پرسپولیس رفت.

در جمع قرمزها بازیکنانی مثل بهروز سلطانی، مرتضی فنونی زاده، حسین عبدی، علیرضا امامی فر، علی سلمانی، پایان رافت و ... حضور داشتند و سرشناس ترین چهره رسانه ورزش نیز عادل فردوسی پور بود.

 گل چیپ عادل فردوسی‌پور به پرسپولیس

علی پروین نیز مهمان ویژه این بازی که در زمین چمن دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، لقب گرفت که از ابتدا تا انتهای بازی در محل برگزاری این دیدار حضور داشت.

سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود هدف اصلی اش تماشای فوتبال فردوسی پور است تا در صورت ناکامی احتمالی وی در گلزنی، علیه مجری جنجالی ۹۰ موضع گیری کند.

فردوسی پور اما پیش از شروع به بازی به پروین قول داد که در این بازی گلزنی کند و به قولش نیز عمل کرد و از روی نقطه پنالتی با یک ضربه چیپ دیدنی دروازه پرسپولیس را باز کرد تا تیر پروین به سنگ بخورد.

این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

منبع :نامه نیوز

سه شنبه 22 ارديبهشت 1394برچسب:فردوسی پور, پیراهن,عکس, :: 8:57 :: نويسنده : دوستدار علم

عکس فردوسی پور در کبابی

پروین و فردوسی‌پور

 

منبع :بانک ورزش

سه شنبه 22 ارديبهشت 1394برچسب:عکس, فردوسی پور, کبابی, :: 8:53 :: نويسنده : دوستدار علم

حضور عادل فردوسی پور در نمایشگاه کتاب+عکس

کتاب فردوسی‌پور؛ پرفروش ترین کتاب نشر چشمه در نمایشگاه کتاب است


عادل فردوسی‌پور در یکی دو سال گذشته با کتاب‌های فوتبالی در نمایشگاه کتاب حضور داشت و حالا امسال با ترجمه‌ای از یک کتاب روان‌شناسی. «هنر شفاف‌اندیشیدن» 335 صفحه حجم دارد و در 99 فصل تدوین شده‌ است.

هر کدام از فصل‌ها به یکی از معضلات همه‌گیر در حیطه‌ زندگی فردی و اجتماعی اشخاص مربوط است و راه‌کارهایی برای برون‌رفت از آن‌.  

 این کتاب یکی از پرفروش‌تریدرن آثار چند سال گذشته در حوزه‌ روان‌شناسی زندگی فردی و مدیریت است. نویسنده‌ این کتاب «رولف دوبلی‌» است که با این اثر به صدر جدول پرفروش‌های آثار روان‌شناسی و مدیریت زندگی صعود کرد.

عادل فردوسی پور نمایشگاه کتاب را به هم ریخت + تصاویر

البته بد نیست بدانید ترجمه فردوسی‌پور پرفروش ترین کتاب نشر چمشه در نمایشگاه کتاب بوده. حتی مراسم جشن امضای کتاب «هنر شفاف اندیشیدن» با ترجمه فردوسی‌پور امروز  در غرفه نشر چشمه برگزار شد. هر چند که استقبال مردم از او باعث شد که عادل قول دهد فردا ساعت 14:30 هم دوباره به غرفه نشرچشمه برود تا برای هواداران کتابش را امضا کند.

عادل فردوسی پور نمایشگاه کتاب را به هم ریخت + تصاویر

فردوسی‌پور سال‌ها پس از تجربه ترجمه در روزنامه ابرار ورزشی، در سال ۱۳۸۸ قراردادی را برای ترجمه کتاب فوتبال در برابر دشمن که درونمایه‌ای فوتبالی-سیاسی دارد با نشر چشمه امضاء کرد. کتاب دوم فردوسی پور، «کتاب جامع فوتبال» نام دارد که دانشنامه‌ای ۴۰۰ صفحه‌ای و تمام رنگی در مورد فوتبال است. این کتاب ترجمه کتاب «The Football Book» است که برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ در انگلستان منتشر شد. کتاب جامع فوتبال در اردیبهشت ۱۳۹۱ و در بیست و پنجمین نمایشگاه کتاب رونمایی شد. ناشر این کتاب نشر بهشت می‌باشد.

عادل فردوسی پور نمایشگاه کتاب را به هم ریخت + تصاویر

آی اسپورت

سه شنبه 22 ارديبهشت 1394برچسب:حضور, عادل فردوسی پور,نمایشگاه, کتاب,عکس, :: 8:48 :: نويسنده : دوستدار علم

عکس بارداری مسی

لیونل مسی در حاشیه بازی با بایرن‌مونیخ، به این شکل خبر باردار شدن همسرش را اعلام کرد. او پیش‌تر در مورد پسر اولش تیاگو هم همین کار را کرده بود.

وقتی مسی بین بچه‌هایش فرقی نمی‌گذارد!

منبع :ستاره ها

دو شنبه 21 ارديبهشت 1394برچسب:عکس, بارداری, مسی, :: 9:11 :: نويسنده : دوستدار علم

عکس یادگاری آزاده نامداری با زورو

 چهره خندان «آزاده نامداری» در جمع هنرمندان

منبع : جام جم

 

دو شنبه 21 ارديبهشت 1394برچسب:عکس, یادگاری, آزاده نامداری, زورو, :: 9:7 :: نويسنده : دوستدار علم

عکس فرزاد حسنی در کنار یک نامزد

محمد غرضی، فعال سیاسی و نامزد انتخابات قبلی رئیس جمهوری، به دعوت یک گروه تلگرامی از اهالی رسانه به بیان نقطه نظرات خود پرداخت.

فرزاد حسنی مجری صدا و سیما نیز در این نشست به عنوان یکی از اعضای این گروه تلگرامی در کنار غرضی بود.

محمد غرضی در این دیدار، به بیان نظرات خود درباره اقتصاد ایران، شرایط پس از امضای توافق نهایی و شرح خاطراتش درباره تشکیل وزارت سپاه پاسداران و کاندیدا شدن او برای پست نخست وزیری پرداخت.

 فرزاد حسنی و کاندیدای ریاست جمهوری ایران در یک قاب+عکس

منبع :خبر آنلاین

دو شنبه 21 ارديبهشت 1394برچسب:عکس, فرزاد حسنی,کنار, یک, نامزد , :: 9:2 :: نويسنده : دوستدار علم

حضور آزاده نامداری در میهمانی ویژه +عکس

نمایش «زورو محاکمه می‌شود» کار شایان افکاری و بازی احسان کرمی در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه است. داستان این نمایش از جایی آغاز می‌شود که زورو دستگیر شده و قرار است محاکمه شود و در شب آخری که او زنده است اتفاقاتی می‌افتد و کسانی مثل «گروهبان گارسیا»،«کشیش»، «اسب زورو،» به ملاقاتش می‌روند.

چهره خندان «آزاده نامداری» در جمع هنرمندان

آزاده نامداری پس از بازدید از نمایش «زورو محاکمه می‌شود» در پشت صحنه این نمایش با هنرمندان عکس یادگاری گرفت و نوشت: «تبریک به احسان کرمی ... این نمایش هرشب توی فرهنگسرای نیاوران اجرا میشه..به همه بویژه علاقه مندان زورو توصیه می کنم.»


آزاده نامداری چند روز پیش خبر جدایی اش را رسانه ای کرد و در مصاحبه ای گفت: «در کل حالم خوب است و به دوستانم از همین جا می گویم اصلاً نگران من نباشید ، حالم خوبه! من همانم ولی کمی سختی کشیدم و حالا به نظرم خیلی خوب هستم.خودم را هم خیلی دوست دارم.»

او مجموعه از عکس هایش را در صفحه شخصی اش منتشر کرده است.

چهره خندان «آزاده نامداری» در جمع هنرمندان

منبع :جام جم

دو شنبه 21 ارديبهشت 1394برچسب:حضور, آزاده نامداری, میهمانی, ویژه,عکس, :: 8:56 :: نويسنده : دوستدار علم

 عکس تیپ عجیب یک تهرانی

عکس جوان تهرانی که گویا این تصویر از او حوالی میدان تجریش گرفته شده است، حسابی به تیپ شاد خود سر و صدا به پا کرده است.

جنجال تیپ عجیب این جوان در شبکه های اجتماعی + عکس

منبع :شفاف

دو شنبه 21 ارديبهشت 1394برچسب: عکس, تیپ, عجیب, تهرانی, :: 8:51 :: نويسنده : دوستدار علم

عکس آزداه نامداری وسط مردها

تصویر آزاده نامداری را بدون حلقه ازدواج در هشتمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران که دیشب برگزار شد می‌بینید

اعلام خبر طلاق فرزاد حسنی و آزاده نامداری، از زبان خود آزاده که در مصاحبه‌ای رسماً از جدایی و پایان زندگی مشترکش سخن گفته بود، روزهای اخیر به یکی از پربازدید‌ترین و پر بحث ترین خبرهای روی وب تبدیل شده است. تصویر وی را بدون حلقه ازدواج در هشتمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران که دیشب برگزار شد می‌بینید.

آزاده نامداری بدون حلقه ازدواج

منبع :صبحانه

دو شنبه 21 ارديبهشت 1394برچسب:عکس, آزداه نامداری, وسط, مردها, :: 8:48 :: نويسنده : دوستدار علم

عکس هنری آزاداه نامداری

آزاده نامداری با انتشار عکس زیر نوشت:

سلام…امروز یه اتفاق خوب افتاد،به یه نمایشگاه نقاشی فوق العاده رفتم پرازنقاشیهایی که حرف داشت حس داش،،وانگار با آدم حرف میزد،،،گذر آبی این روزها کارهای برجسته ی دوست خوبم ارغوان خسروی،،،


آزاده نامداری در نمایشگاه نقاشی + عکس

صفحه اجتماعی آزاده نامداری

دو شنبه 21 ارديبهشت 1394برچسب:عکس, هنری, آزاداه نامداری , :: 8:34 :: نويسنده : دوستدار علم

رکورد شکنی آزاده نامداری+ عکس

طبق اعلام سامانه پیام کوتاه مرکز همدان ، در برنامه " شب آدینه " با حضور سرکار خانم آزاده نامداری ، رکو.رد آمار پیامکی این برنامه از سراسر کشور شکسته شد

آزاده نامداری  با حضور در برنامه شب آدینه، در صدا و سیمای مرکز استان همدان رکورد شکست.

طبق اعلام سامانه پیام کوتاه مرکز همدان ، در برنامه " شب آدینه " با حضور سرکار خانم آزاده نامداری ، رکو.رد آمار پیامکی این برنامه از سراسر کشور شکسته شد

 آزاده نامداری در برنامه ای در صدا و سیما رکورد شکست

آزاده نامداری در برنامه ای در صدا و سیما رکورد شکست

 

منبع :اینستاگرام آزاده نامداری

دو شنبه 21 ارديبهشت 1394برچسب:رکورد شکنی, آزاده نامداری, عکس, :: 8:32 :: نويسنده : دوستدار علم

عکس تاب خوشکل آزاده نامداری

تاب بازی آزاده نامداری!

آزاده نامداری با انتشار این عکس در صفحه اجتماعی اش نوشته: سلام، صبح قشنگتون بخیر،این یه تاب خوشرنگه که اول صبحی باش عکس انداختم وگذاشتم توصفحم.... میدونین چقدر دوستون دارم؟ مرسی که هستین...دوستای من...

تاب بازی اول صبح آزاده نامداری با یه تاب خوشرنگ +عکس   

منبع :صفحه اجتماعی آزاده نامداری

دو شنبه 21 ارديبهشت 1394برچسب:عکس, تاب, خوشکل, آزاده نامداری, :: 8:29 :: نويسنده : دوستدار علم

عکس خفن علی پروین

علی پروین در روزگاری محبوبیتی به مراتب بیشتر از محبوبیت فعلی اش داشت.

روزگار خوشتیپی علی پروین

روزگار خوشتیپی علی پروین/عکس

منبع : نامه نیوز

دو شنبه 21 ارديبهشت 1394برچسب:عکس,خفن,علی پروین, :: 8:24 :: نويسنده : دوستدار علم

خنده های وحشتناک دو شیطان

 خنده های شیطانی/عکس

مشرق نیوز

دو شنبه 21 ارديبهشت 1394برچسب:خنده ه, وحشتناک, دو شیطان, :: 8:18 :: نويسنده : دوستدار علم

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم از مطالب آن استفاده کرده و با دادن نظرات ارزشمندتون مشوق بنده باشید. وبلاگ با مطالب جدید روزانه به روز می شود.
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 1381
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1