فروشگاه ایرانیکان
ذکر دفع بدهکاری
برترین های دنیای مجازی
علمی آموزشی تخصصی بهداشتی اطلاعات عمومی سرگرمی اس ام اس sms تغذیه دعا ذکر

ذکر دفع بدهکاری

کتاب معانی الاخبار روایت کرده است : عبد الله بن الفضل الهاشمی گفت : به امام صادق علیه السلام عرض کردم

قرض زیاد است و عیال وار هم هستم برایم رفتن به حج بسیار مشکل است . چه کنم دعایی به من بیاموز که

بتوانم از این وضع خلاص شوم . حضرت فرمود : بعد از هر نماز واجبی بگو :

 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ اقْضِ‏ عَنِّي‏ دَيْنَ‏ الدُّنْيَا وَ دَيْنَ الْآخِرَة

عرض کردم دین دنیا معلوم است . دین آخرت چیست ؟ فرمود : دَيْنُ الْآخِرَةِ الْحَج دین آخرت حج است .

 

منبع : بحارالانوار ج ۹۲ ص ۳۰۱



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 13 تير 1394برچسب:ذکر, دفع, بدهکاری, :: 8:24 :: نويسنده : دوستدار علم

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم از مطالب آن استفاده کرده و با دادن نظرات ارزشمندتون مشوق بنده باشید. وبلاگ با مطالب جدید روزانه به روز می شود.
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2678
بازدید دیروز : 989
بازدید هفته : 4472
بازدید ماه : 6972
بازدید کل : 169293
تعداد مطالب : 1381
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1